Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ženy jsou příšerně zodpovědná stvoření.

"Ale tati, rozumíš nějaký ten infarktíček, autonehodička, nebo ráno zakopneš v koupelně o tu hromadu ponožek vedle koše na prádlo, spadneš a řinkneš se hlavou o záchodovou mísu a..........."

"Tati, když už se ti blíží ty padesáté narozeniny, nepřemýšlel jsi o tom, že si dáš všechno do pořádku?" 

"Jako myslíš, že bych měl uklidit garáž a ponožky a trenýrky konečně házet do koše na prádlo a ne vedle něj?"

"No....... to taky tati. Nechápu proč, když už máš ty ponožky v ruce, tak nezvedneš to víko a nehodíš je dovnitř..."

"Ale vždyť to dělám.................."

" Neděláš, pak mi přijde na návštěvu kamarádka a vidí přes koš na prádlo přehozené tvoje obrovské kostkované trencle. Ale já spíš myslela, jestli jsi nepřemýšlel o tom, že by jsi sepsal závěť?"

"Ježiš závěť? Dyť je mně teprve za čtrnáct dní padesát. To je ještě brzo ne??

"Ale tati rozumíš.......... nějaký ten infarktíček, autonehodička, nebo ráno zakopneš v koupelně o tu hromadu ponožek vedle koše na prádlo, spadneš a řinkneš se hlavou o záchodovou mísu a..........."

Hergot.......... to teda ne, já chci ještě chvilku žít s pocitem, že je to navždycky, že jsme nesmrtelný, věčně zdravý, nezničitelný Superman, kterého nikdy nedostanou.

 Chci ještě mrhat krásnými jasnými rány i tichými večery. Donekonečna bych ještě chtěl odkládat přečtení všech knížek, co bych ještě chtěl přečíst. Chtěl bych ještě pár desítek let skvostně živočišně prokrastinovat a být nezodpovědný jako čerstvý puberťák.

Chtěl bych ještě dlouho věřit, že cesta nikde nekončí, že jen na daleké křižovatce najdu další cestu, která mě povede dál. Chtěl bych věřit tomu, že mě ještě čeká objevování mnoha neobjevených míst, lidí a časů.

Chtěl bych ještě věřit tomu, že mám před sebou ještě jednu a to tu větší půlku života, že to, že jsem občas unavený, je jen krátké oddychnutí před dalším kolem.

Chtěl bych............................................

Hergot,  je dvanáct, musím si dát prášek na štítnou žlázu. Postavím se ztuhle na svoje chatrná kolena, protáhnu bolavá záda a odpajdám do koupelny, kde mám schované prášky. Zahledím se na sebe do zrcadla. Jsem strašně šedivej, kůži mám teď v zimě popelavě šedou a hubu plnou počínajících vrásek.

Ale vevnitř..................... vevnitř jsem přeci pořád ještě mladej chlap.

Ne, ne! Žádnou závěť psát nebudu. Zato si budu ještě pár dalších let  dopřávat pocitu, že jsem tady navěky. 

P.S. Proč jsou ty ženy tak nesnesitelně zodpovědné?

Je to snad proto, že musí žít s námi muži??

Autor: David Vlk | středa 22.1.2020 13:41 | karma článku: 34,28 | přečteno: 1884x
  • Další články autora

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 22,25 | Přečteno: 520x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,64 | Přečteno: 1465x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,32 | Přečteno: 4606x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,47 | Přečteno: 2491x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,93 | Přečteno: 1394x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Dostával jsem balíčky, ne peníze, řekl Bystroň ke kauze úplatků od Rusů

26. dubna 2024  16:37,  aktualizováno  16:50

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň v kauze možných úplatků od proruské sítě řekl v...

Wau, skvělé, úžasné. Podvodníci imitují známé weby, falešné jsou i komentáře

26. dubna 2024  16:39

Internetoví podvodníci zneužívají zavedené značky a snaží se tak z lidí vylákat peníze. Podvrhnuté...

Kontrast v odvodech v Kyjevě a venku je neskutečný, říkají reportéři iDNES.cz

26. dubna 2024  16:04

Podcast Únava vojáků i civilistů na Ukrajině je vysoká, ale stejně tak i morálka. Redaktor Michal Voska a...

Žena nedbala varování své banky, falešným makléřům poslala přes milion

26. dubna 2024  15:57

Podvodníkům naletěla dvaašedesátiletá žena z Jičínska, která nedbala ani upozornění ze své banky,...

  • Počet článků 653
  • Celková karma 36,39
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik