Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Taková malá skoronevěra.

 A já, starej chlap na prahu dospělosti, jsem si prostě nemohl pomoct a pohledem jsem tu "Náramnou kost" hltal, nebo nestydím se říct, skoro v tý frontě "Žral!" 

Tak jsem dneska stál v trafice, že si jako  podám Sportku a stanu se nechutným boháčem a přede mnou stála taková moc hezká mladá žena.

 Teda tělo měla úplně báječné! Krásnou prdelku v svítivě žluté sukýnce, opálené nožky barvy mléčné čokolády v takových sexy pantoflíčkách s mašličkou, obtažené tričko s nádhernými ňadry, pihovatý pršáček trče z hezké tváře s výraznými rty.

 A já, starej chlap na prahu dospělosti, jsem si prostě nemohl pomoct a pohledem jsem tu "Náramnou kost" hltal, nebo nestydím se říct, skoro v tý frontě "Žral" a v hlavě se mi točily takový ty chlapský přehormonovaný myšlenky, že ta by teda rozhodně stála za hřích a jaké to asi musí být skvělé s takovouhle sexy kočkou a ještě to jednou zažít a jak by mi to vyladilo ego a pověst mezi ostatními splouchlapáky, co se stejně jako já blíží k padesáce a do té poslední zatáčky těsně před smrtí.

A teď ve mně začala pracovat ta moje strašná představivost, co ji mimo mě, měl jenom Vrchní prchni a mně se začala vařit krev a srdce začalo rychleji bušit, aby bylo případně připraveno napumpovat půllitru krve na správné místo a já začal odfukovat jak natlakovaný papiňák a slečna tak nějak sexy furt přešlapovala z nohy na nohu a špulila ty božské boky a dvě půlky se jí střídavě našuplovaly na té žluté sukni a ona se prohýbala bocích a protahovala jak hladová kočkovitá šelma. Pohazovala hřívou černých vlasů a já byl nastartován jak Concorde, ještě před tím, než spadl na čumák a zabil půl vesnice a.................................. a už to pomalu smrdělo průserem a všiml jsem si, že ostatní chlapi ve frontě začínají taky neklidně hrabat kopýtky, jako stádo Mustangů v říji a někteří už skoro ryčeli a řehtali, jako hřebci připravení se o tu krásnou klisničku servat a porafat do krve...................................

A v tom se mi vzadu v hlavě ozval mozek:

"Opravdu ti to chlape stojí za ten průser?"
A do toho se ozvala kolena: 
"Ježišikriste kámo, víš jak jsme v dezolátním stavu, furt do nás přeci pumpuješ ty chondroitíny a želatinu z kravských kůží, my na žádnou ultimativní gymnastiku nejsme, zvědavé.
A přidaly se ledviny: 
"To zase budeš pod barech a vinárnách muset vypít chlastu, aby jsi s ní udržel krok!"
A žaludek: " 
"A umí ta holka tak báječně vařit jako Vladěnka? Umí tak báječnou svíčkovou a dušeného králíka?"
Ovšem do toho se ozval penis: 
"Já bych to prubnul! Aspoň se trochu protáhnu!"
A do toho páteř:"
Dědku a kdo ti bude natírat záda Koňskou mastí, až tě zase chytne hexenšús? Tahle dorostenka se na tebe akorát tak vyprdne.
A znovu mozek: 
"A vydrží ta mladá koza dvanáct hodin denně prodávat chleba klobásky a ještě ti pak doma umyje nádobí?"
A dokonce i moje platební karta zaječela:
" Chceš nás všechny zruinovat? Ta tě oškube jak kuře z Xaverova." A tak mě ten tlak zase klesnul, srdce přestalo bušit a já si prostě nemohl pomoct, když se mi přes rty polohlasně prodralo:"Máš prostě holka smůlu!"

 A v tom se ta kráska otočila, pohodila hřívou a říká:
"Co prosím? Říkal jste něco pane?"

"Neeeee........ promiňte, to já si jen tak brblu pod vousy." Ujistil jsem ji s ostýchavým úsměvem.

 

 Přece nejsem nelida! Přece nejsem netvor bez srdce a nebudu jí vykládat, že právě přišla o nejlepšího chlapa svého života!!!

     

Autor: David Vlk | sobota 24.8.2019 16:51 | karma článku: 37,64 | přečteno: 2087x
  • Další články autora

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,50 | Přečteno: 1437x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,30 | Přečteno: 4595x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,47 | Přečteno: 2484x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,93 | Přečteno: 1393x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma: 43,62 | Přečteno: 5412x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Policie pátrá po dezinformátorovi Zítkovi. Nedorazil k soudu

23. dubna 2024  15:54,  aktualizováno  16:34

Policie pátrá po dezinformátorovi Pavlu Zítkovi. V úterý odpoledne o tom informovala na svém webu....

Žalobce žádá pro Limberského a společníky peněžitý trest za vydírání

23. dubna 2024  16:32

Peněžitý trest navrhuje státní zástupce pro čtyři aktéry schůzky v karlovarské kavárně, kterou...

Byla tam snaha mě zpochybnit, řekla Hynková Vrbová u soudu s Cimickým

23. dubna 2024  11:02,  aktualizováno  16:18

Je důležité, aby se na oběti sexuálního násilí nahlíželo jako na ty, kterým se má věřit, ne je...

Na sídlišti v Písku někdo zastřelil ročního psa, majitel se teď bojí o děti

23. dubna 2024  16:15

Neznámý člověk za bílého dne střelil vzduchovkou mladou fenku na zahradě na píseckém sídlišti...

  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik