Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem se málem utopil v tureckém záchodku

Mám pocit, že pro ženy jsem absolutně neviditelný. A to jsem si myslel, že jsem díky své postavě spíše nepřehlédnutelný.  Jak moc jsem se zmýlil! Jsem prostě naprosto průhledný.

Myslíte si, že tlustý, stodvacetikilový chlápek může být neviditelný?

Já to vím! Může!!

Například já jsem absolutně neviditelný pro ženy. A to jsem si myslel, že jsem díky své postavě spíše nepřehlédnutelný. Jak moc jsem se mýlil! Jsem prostě naprosto průhledný.

Pro muže mého věku a postavy nemá vlastně ani žádnou cenu se snažit na ulici s ženami o jakýkoliv oční kontakt, nebo snad nedejbože, o nějaký hluboký, neplechu slibující, rafinovaný rošťácký kukuč. Jako bych tam na té ulici ani nebyl. Jsem průhledný, neviděný a neviditelný. Nejsem totiž vůbec sexy.

S tím se samozřejmě v mém věku dá docela pohodlně žít, ale úplně nejhorší však na mé neviditelnosti je, že já jsem už neviditelný i pro fotobuňky, infračervené paprsky a rádiové vlny všech čidel, spouštěčů a otvíračů!

 Zcela běžně se mi totiž stává, že přijdu ke dveřím do nějakého obchodního domu a................a nic!  Dveře se neotevřou!

Chvíli marně poskakuji a trdluji a mávám rukama, jak pan prezident hůlkou a pak už jen rezignovaně stojím jako trvdé "Y" a čekám, až půjde dovnitř nějaký "osmdesátikilový střízlík," abych se protáhl dovnitř hned za ním. 

U dveří obchodňáku se to dá ještě přežít, ale mnohem horší je to na veřejných toaletách.

To jsem vám takhle jednou byl v krásné italské restauraci v Bibione. Kombinace pizzy, artyčoků, makarónů s rajčatovou omáčkou, dvou kopečků gellato, litru Crodina, nějaké ty Frutti di mare a kulantní čtvrt kilový kousek Tiramisu na závěr mi bohužel neudělala příliš dobře.

Musel jsem tedy vyhledat onu místnůstku, kam musíme všichni a to takovým kalupem, že jsem na stole v restauraci nechal ležet mobil i peněženku, převrácenou židli a za stolem sedět vyděšenou manželku.

Sestoupil jsem tedy po rafinovaných designových schodech do suterénu a vyhledal pánské oddělení luxusních toalet.

Černým mramorem obložená předsíň s několika umyvadly, bateriemi zase na nějakou pitomou fotobuňku a fantastickými italskými zrcadly se kupodivu při mém příchodu rozzářila decentním měkkým světlem rafinovaných lampiček. Zřejmě jsem fotobuňku spustil tím, jak jsem razantně třískl dveřním křídlem z italského ořechu.

Nezdržoval jsem se příliš dlouho prohlížením rafinované kresby mramorových obkladů a vpadl do jedné z kabinek. Na české poměry místnosti velkorysého půdorysu. Kabinka byla ode dveří asi pět metrů dlouhá, dva metry široká a na konci osazena nablýskaným tureckým šlapacím záchodem.

Kristepane, na tomhle jsem byl naposledy před třiceti lety na dovolené v Bulharsku, zamumlal jsem. Nicméně na dlouhé uvažování nebyl čas. Tělo si žádalo své!

A tak jsem sundal kalhoty a pečlivě se naaranžoval na "šlapky" a v uctivém předklono-dřepu zahájil tu bohulibou činnost. Zrovna když jsem byl v nejlepším, fotobuňka usoudila, že na toaletách vlastně vůbec nikdo není, že vlastně vůbec nikoho nevidí a celý prostor luxusních toalet se ponořil s diskrétním cvaknutím do neproniknutelné černočerné tmy. Takovou neviděl ani Rákosníček a to byl podobně zelenej jako já, po těch italských lukulských hodech.

Jen si to představte, tu situaci. Vy stojíte předkloněn nad chřtánem turecké mísy, na italských záchodech, jednou rukou si držíte gaťata, druhou se potmě snažíte nahmatat obvodovou stěnu a usilovně se snažíte rozpomenout, kde asi tak jste viděl toaletní papír a taky, jestli se vaše cestovní pojistka vztahuje na utopení v turecké záchodové míse, či absolutní ztrátu psychické rovnováhy a důstojnosti.

Řeknu vám, pekelná chvilka. Stojíte tam potmě asi tak deset nejdelších minut vašeho života a pak vás asi napadne, že začnete mávat tou jedinou volnou rukou a ta fotobuňka vás snad zahlídne a rozsvítí. Dokonce u toho začnete i drobně, opatrně poskakovat..............ale uvědomte si to:

Jste přeci neviditelný!!!!

A tak se nakonec zoufale plížíte podél chladných stěn a šmátráte  a matlete hrůzou zpocenými dlaněmi ten nablýskaný černý mramor, bloudíte kolem dokola a zpět a úplně jste už ztratil směr. Ten zatracenej toaleťák nikde, dvakrát šlápněte do tureckýho hajzlíku a ty módní semišky od Bati, co jste si koupil na veletrh, máte už úplně nacucaný bůhvíčím, jak mořskou houbu zakončenou dvěma tkaničkami.

Až konečně po dalších deseti minutách tiché hrůzy, místo toaletního papíru, narazíte na kliku dveří od kabinky.

A tak se zoufale vzdáte posledních zbytku důstojnosti, odemknete dveře a vyklouznete po tmě do předsíňky s umyvadly, ve které je ovšem taky úplně stejná, zoufalá temnota, jako v srdci Tomia Okamury.

A v tom se najednou rozsvítí. "Halelůůůůůja"  Vstupní dveře na toalety právě totiž žoviálně rozrazil postarší italský hřebec Ricarrdo, civilním povoláním daňový poradce z Modeny a s vytřeštěnýma očima zírá na "Skoro neviditelnýho" sto dvaceti kilovýho chlapa z Moravy s kalhotami na půl žerdi, který stojí v podivné kaluži uprostřed toho všeho černého nablýskaného mramoru, v očích má všechnu hrůzu světa a na nohou dvě nacucané Baťovky a samozřejmě se zcela ostře a zřetelně viditelně zrcadlí asi v pěti naleštěných benátských zrcadlech ze všech stran.

Věřte mi, po této příhodě nebude už nikdy Ricarrdův, ani můj, život jako dřív!!!!

P.S. Vědecké vysvětlení mé částečné neviditelnosti neexistuje. a tak mě napadlo:

"Myslíte, že by to mohlo být mým nulovým sexapelem???"

Nebo je to zcela naopak prostě jen tím, že jsem tak báječnej chlap, dokonalý manžel a vzorný daňový poplatník, že jsem dospěl do fáze, kdy už jsem v podstatě vyšší bytost - tedy Anděl? 

A že jedinej, kdo si toho sakra vůbec všimnul, jsou ty pitomý fotobuňky????

Andělín David, to zní hezky!

Poděkování čtenářům:

 

 

Autor: David Vlk | středa 25.4.2018 8:05 | karma článku: 35,59 | přečteno: 2182x
  • Další články autora

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,04 | Přečteno: 6489x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,34 | Přečteno: 1596x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,42 | Přečteno: 4656x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,56 | Přečteno: 2528x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 34,05 | Přečteno: 1425x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Macron nabízí sdílení jaderných zbraní pro obranu EU, nechce být vazalem USA

29. dubna 2024  14:08

Důvěryhodná evropská obrana by měla jít nad rámec ochrany, kterou už poskytuje Severoatlantická...

MF DNES má nominaci na Novinářskou cenu. Zaujal rozhovor s trampem na koni

29. dubna 2024  14:07

Nadace OSF zveřejnila seznam nominovaných na Novinářskou cenu 2023. V soutěžní kategorii Regionální...

Náraz do stromu odmrštil auto přes silnici, řidička nadýchala více než promile

29. dubna 2024  14:03

Opilá řidička havarovala v sobotu nad ránem na Jindřichohradecku. Po několika nárazech do stromů...

Za dvacet let úspěšného vývoje Českého republiky to nepovažujeme, řekl Klaus

29. dubna 2024  11:35,  aktualizováno 

Exprezident Václav Klaus vystoupil silně kriticky ke dvacátému výročí vstupu České republiky do...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,42
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik