Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Sebere mně sociálka děcko za to, že ho nutím chodit do školy??

Naší odborníci z ministerstva vlastně rozhodli, že patnáctým rokem dítěte přestávám být vychovávajícím rodičem a stávám se pouze ubytovatelem a pokladničkou svého dítěte.

Tak jsem se dočetl, že kluci a holky sociální pracovníci mají novou příručku, jak posuzovat výchovné problémy u patnácti-letých dětí. Já vím ony si ty patnáctileté děti myslí, že už nejsou děti, ale jako otec tří dětí si troufnu tvrdit, že v patnácti letech jste pořád ještě spíš velké  dítě, než dospělý člověk.

Já jsem si vždycky zase myslel, že v tomhle my dospělí rozumní lidé a rodiče držíme spolu tak trochu basu. Samozřejmě, že je necháme mít vlastní názory a trochu si ten život ochutnávat, komplikovat a koštovat, ale tak nějak je lehce navigujeme pořád tím správným směrem a snažíme se aby nesešly ze správné cesty. Prostě na ně pořád ještě výchovně působíme.

No a teď čtu, že ministerstvo vydalo příručku, že když chce patnáctiletá dívka, nebo kluk, seknout se školou, odstěhovat se do nějakého útulného squatu a chlastat tam jabčák a fetovat ředidlo, rodič do toho nemá co mluvit. Zbláznil jsem se já, nebo na ministerstvu?

Mám čtrnáctiletou dceru. Občas si ze mě dělá srandu, že až bude mít občanku, bude si moct dělat, co bude chtít. Vždycky jsem to bral jako výzvu k přátelskému pošťuchování a vysvětlování, že to není ani zdaleka pravda. Znáte to, takové to tatínkovské : "Dokud Tě živíme, Dokud bydlíš v našem domě, Neplatíš, tak nepřepínej...." 

Jenomže teď to získalo vlastně úplně jiný význam. Naší odborníci z ministerstva vlastně rozhodli, že patnáctým rokem dítěte přestávám být vychovávajícím rodičem a stávám se pouze vývařovnou, ubytovatelem a pokladničkou svého dítěte.

Tohle mi hlava nebere, tohle nevymyslel liberál, ale magor.

Autor: David Vlk | středa 28.3.2018 14:23 | karma článku: 44,02 | přečteno: 3082x
  • Další články autora

David Vlk

Hodinový chlap.

Dneska jsem v Olomouci viděl dodávku s polepem. Kde stálo : „HODINOVÝ CHLAP“ Užijte si přítomnost opravdového chlapa ve Vaší domácnosti!!

4.5.2024 v 7:38 | Karma: 20,04 | Přečteno: 573x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,49 | Přečteno: 6855x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,35 | Přečteno: 1626x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,44 | Přečteno: 4666x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,56 | Přečteno: 2537x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Kdo vlastní české firmy. Zahraniční kapitál roste, počet Rusů v čele klesá

5. května 2024  18:22

Ruský kapitál v českých firmách od invaze na Ukrajinu a s ní spojenými sankcemi klesá, některé...

Měření lebek či nucená převýchova. Sámové podávají svědectví o křivdách

5. května 2024  18:20

Krádeže území, odebírání dětí na převýchovu nebo pseudovědecké experimenty. To je pouze část...

Záchranka na maratonu ošetřila 52 běžců po kolapsu, do nemocnice museli čtyři

5. května 2024  13:30,  aktualizováno  17:53

Záchranáři na Pražském mezinárodním maratonu ošetřili 52 běžců, vesměs po kolapsu. Informovali o...

V německém Magdeburgu strhl vichr skákací hrad i s dětmi do Labe

5. května 2024  17:45

V německém Magdeburgu v neděli poryv větru strhl do Labe skákací hrad, na kterém se bavilo několik...

  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,30
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik