Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Co není v ledničce, to nesežereš!!

Stála tam a mračila se, že by úlekem zdechl aj pes Baskervillský, poslouchala tu moji litanii a po chvíli si založila ruce na prsou . A to už jsem věděl, že bude zle! Ženy bývají někdy dost kruté 

Taky máte doma furt prázdnou ledničku?
Já podezřívám svoji ženu, že jediné co jí brání v tom, aby se nezbláznila do nějaké té zdravé, bezmasé, makrobiotické stravy jsem já.

Já, stodvacetikilová hráz před šílenstvím, které by vedlo neomylně k tomu, že by se u nás nejedlo, ale zobalo zrní, nevařilo, ale jen ohřívalo a maso by bylo sprosté slovo.

Ty dvě puberťačky, co máme doma, by se samozřejmě rády přidaly a nakonec by to dopadlo tak, že po domě by se ploužili tři vychrtlé, vyhladovělé neurotičky a já bych ležel ve Staráku pod žulovou deskou na hřbitově.
A tam se mi teda vůbec ještě nechce, tak brzo. A pak taky proto, že tam není žádný stín. Staroměstské babky, aby neměly binec na dokonalých hřbitovních pomnících z leštěné žuly a mramoru, ke kterým chodí nadávat na svoje už dávno mrtvé dědky, že ti pazdráti radši umřeli, aby je už babky nemohly komandovat, si vymohly totiž vykácení všech stromů. 
Co je to kurňa za místo poklidného odpočinku, když to vypadá jak vybetonovaný trpasličí Manhattan. Samý betón , výheň, vítr se prohání mezi pomníky a je tam strašný průvan.

Když tam ležíte v té zemi, táhne Vám na nohy. Zespodu Vás zebe zem a vršek Vám griluje rozpálené slunko? Ne ne, tam já se nehrnu!!!

Takže já podezřívám svoji ženu, že ta naše prázdná lednička je zákeřná pomsta za to, že jí nedovolím se zbláznit do té "Zdravé výživy!"
Tak jsem na ni včera udeřil a vyčetl ji kvalitu našeho zásobování a tím i manželství.

No to jsem si dal teda!

Stála tam a mračila se, že by úlekem zdechl aj pes Baskervillský, poslouchala tu moji litanii.

Po chvíli si založila ruce na prsou . A to už jsem věděl, že bude zle! Změřila si mě vyčítavým pohledem a prohlásila:
" Dělám to hlavně kvůli tobě. Aby jsi ještě víc neztloustl! Na tebe platí totiž jen jedno jediné: Co není v ledničce, to nesežereš!"
A kurňa, není tohle už náhodou domácí násilí???? Nejsu já chudák, malý, stodvacetikilový, křehký, zranitelný nakonec ten týraný, zneužívaný muž??? 

"Ombudsmankóóóó.................."

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: David Vlk | úterý 28.11.2017 16:31 | karma článku: 36,94 | přečteno: 2026x
  • Další články autora

David Vlk

Hodinový chlap.

Dneska jsem v Olomouci viděl dodávku s polepem. Kde stálo : „HODINOVÝ CHLAP“ Užijte si přítomnost opravdového chlapa ve Vaší domácnosti!!

4.5.2024 v 7:38 | Karma: 22,32 | Přečteno: 768x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,50 | Přečteno: 6874x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,41 | Přečteno: 1633x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,46 | Přečteno: 4669x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,59 | Přečteno: 2543x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Přes Česko jdou bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  22:48

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Místo Česka Rwanda? Nejasný osud ilegálních migrantů do Evropské unie

7. května 2024

Migračním paktem jsme udělali důležitý krok k řešení ilegální migrace, ale je potřeba pokračovat....

„Žiju jen z humanitární pomoci.“ Válka vehnala do bídy miliony Ukrajinců

7. května 2024

Premium Kdo se měl před válkou špatně, ten se po dvou letech jejího trvání má ještě hůř. Důsledkem...

Pravda o Vrběticích. Ruští agenti nebyli jen dva a proč mrtví Češi neměli šanci

7. května 2024

Premium Co předcházelo a co následovalo po výbuchu muničního skladu ve Vrběticích v roce 2014? Kolik...

Přes Česko jdou bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  22:48

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA
Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA

HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...

  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,60
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik