Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

S Andrejem Babišem je druhý nejlepší sex v republice!

" Vladi, čoveče tady čtu, že ženy mají nejlepší sex s bohatými muži." Pokřikoval jsem na manželku od tabletu. Zvedla hlavu od pánve, ve které honila dokola vařečkou cibulku se slaninou a zamyslela se.

" Vladi, čoveče tady čtu, že ženy mají nejlepší sex s bohatými muži." Pokřikoval jsem na manželku od tabletu.

Zvedla hlavu od pánve ve které honila dokola vařečkou cibulku se slaninou a zamyslela se.

"Jako, že jsou bohatí chlapi lepší v posteli než chudí? Jako, že ty prachy mají nějaký sexy odér? Nebo, že Ti miliardáři mají natolik zbytnělé ego, že se jim to nezadržitelně dere ven všemi tělními otvory a přitom se jim to všechno zběsile topoří?" Divila se manželka.

"No tady píšou, že je to výsledek seriózní vědecké studie a že ženy mají s pracháčem daleko intenzivnější a delší orgasmus. To je teda pro nás lúzry docela traumatizující zjištění!" Drbal jsem se rozpačitě na prořídlé lebce.

"No to by ale znamenalo, že nejlepší sex může mít v týhle republice chudák ženská s Andrejem Babišem???" Dodala překvapeně manželka.

" Pozor Vladi, zatím pořád ještě jen druhý nejlepší sex!" Jednička je tady furt ještě Péťa." Dodal jsem se zdviženým prstem.

" Ty Vladi, a ty to přeci můžeš porovnat. Měla jsi se mnou v devadesátkách lepší sex, než dnes? Vzpomínáš, to jsem ještě byl daleko víc v balíku, než dneska . Měl jsem ten Mercedes a čtyři obchody a deset zaměstnanců, co měli každý auto na leasing a dělali jsme ty opulentní firemní vánoční večírky a lidi si u nás kupovali ty  luxusní , designový serepetičky za padesát litrů. Hérgot to byly časy." Zasnil jsem se, až mi zvlhlo dojetím levé oko.

"Tak Vladi, jak to je, měla jsi tenkrát se mnou lepší sex než dneska?" 

Manželka se zamyšleně drbala štylkem od vařečky na hlavě a zkoumavě mě pozorovala.

" No tak, když to chceš vědět, tak měla." Povzdechla si nakonec.

"Tak je to v háji, je to pravda!!!!" Hlesl jsem zklamaně.

"No Davide, ale ono to bude spíš tím, že jsi měl tenkrát o třicet kilo míň a podstatně menší pupek!" Dodala žena nakonec a přihodila na cibulku maso.

"Uff. Tak to mi vlastně spadl kámen ze srdce Vladi, že to není těma prachama, já už měl chvíli strach, že mě, malýho živnostníka, ten Andrej zase dostal!"

Autor: David Vlk | čtvrtek 16.11.2017 12:54 | karma článku: 40,61 | přečteno: 4407x
  • Další články autora

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,22 | Přečteno: 6586x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,34 | Přečteno: 1599x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,44 | Přečteno: 4659x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,56 | Přečteno: 2529x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 34,05 | Přečteno: 1425x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Při přestřelce s hledaným mužem v USA zemřeli tři policisté

30. dubna 2024  7:02

Život tří policistů si vyžádala přestřelka s hledaným mužem, která se odehrála v pondělí v...

V Kaprunu zemřel šestašedesátiletý Čech. Na sjezdovce se srazil s dalším lyžařem

30. dubna 2024  6:45

Při lyžování v rakouském horském středisku Kaprun zahynul v pondělí 66letý Čech. Nepřežil čelní...

Hamás chystá odpověď na návrh příměří, Biden mluvil s lídry Egypta a Kataru

30. dubna 2024  6:24

Americký prezident Joe Biden v pondělí večer telefonicky hovořil s egyptským prezidentem Abdal...

Vláda schvaluje důchodovou reformu. Do penze má pustit mladší lidi později

30. dubna 2024  6:09

Úpravy, které se týkají budoucích důchodců, schvaluje vláda. Návrh, na němž se shodla pětikoalice,...

  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,44
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik