Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Už nikdy nebudu běhat!

Všechny ty faldy, záhyby a špekózní kopečky, bachraté bochánky a tukové polštáře se na mně divoce rozvlní v ladné hře svalů, tuku a kostí. Klouby praští námahou a moje pracovní bagančata derou betonový povrch parkoviště. Běžííím!!

Tak jsem v neděli zase asi po dvaceti letech běžel. Nebylo to proto, že bych chtěl sportovat, nebo nedejbože zkrásnět. Ani jsem nechtěl být tak dokonalá bytost středního věku, jako božská Zuzanka Součková. Běžel jsem prostě proto, že jsem musel. 

Potřeboval jsem projet dodávkou do našeho skladu, který je o víkendech poctivě uzavřen a zabezpečen zabezpečovačkou. Takže musíte jít na vrátnicí odkódovat, otevřít vypínačem bránu a pak se v krátkém časovém intervalu dostat k autu, co jste ho zaparkoval před bránou a projet, než se brána zase nezavře. A tak jsem na vrátnici zmáčkl otvírací vypínač, zamkl dveře od vrátnice, pak dveře od malé branky a vyrazil jsem k autu. 
Vyrazil jsem rázně a to přímo během. Ruce zaťaté v pěst na prsa a spurtuji. Nohy vystřelují rytmicky a svižně do prostoru přede mnou, plíce sípavě pumpují vzduch, nozdry jsou divoce roztaženy, srdce bije jako kovadlina a ruce se komíhají rytmicky kolem těla . Vypadám skoro jak Železník, když drtil soupeře v cílové rovince.
Všechny ty faldy, záhyby a špekózní kopečky, bachraté bochánky a tukové polštáře se na mně divoce rozvlní v ladné hře svalů tuku a kostí. Klouby praští námahou a moje pracovní bagančata derou betonový povrch parkoviště, jak dva nezničitelné pluhy na atomový pohon, vyvinuté před padesáti lety v Sovětském svazu akademikem Rusačenkem.

Moje tlusté tělo se dere vlhkým podzimním vzduchem nazadržitelně kupředu, odporem vzduchu získává aerodynamický tvar jak legendární Tatraplán a funím jak sovětská lokomotiva Sergej. Překonávám zemskou přitažlivost a divoce běžím. Co běžím???? Já doslova pádím, letím jako střela, upaluju, až se za mnou práší, trhám beton.

 To je Vám krása.......................................................

Celých těch osm metrů, co jsem uběhl, než jsem zakopnul o špatně usazený betonový panel, jsem byl v tom pohybu rychlý a krásný jako Usain Bolt.............

A pak už jsem jen  letěl vzduchem. Ruce i nohy doširoka roztaženy, nepodoben útočící, elegantní i když dosti obtloustlé šelmě. Sandokan kdyby mě viděl, pukne závistí.

Co všechno vám prolítne hlavou, než přistanete držkou na betóně!!!

 Zrození- ta bělostná maminčina stehna, školka s dloubáním klacíkem do psího hovínka, škola se všemi těmi průšvihy, první sex se všemi těmi nedopatřeními, střední škola burácející depresivními Depešáky, vojna se vším tím vypitým chlastem, první manželství se všemi těmi slepými uličkami, druhé manželství se svou vytříbenou rutinou.
Byl to hezkej život a pak........pak už jen derete držkou betón. Ruce odraný, kolena sedřená, secvaknutý zuby a prokouslý jazyk, naštěstí mě ale zbrzdil ten můj pupek a zachránil od naprostého sebezničení a tak jsem přežil.

Ani moc krve neteklo. Vydrápal jsem se zpátky na nohy, na bolest nebyl čas, dopajdal skučíc do auta a ještě prolítl tou zatracenou bránou. Uf to bylo o fous.............................
No, horší to pak bylo doma, manželčina bujná fantazie, když viděla ty mé odrané dlaně a kolena, zapracovala naplno.

"Kde jsi byl celou neděli?" Dožadovala se odpovědi.

"Kde sis sedral ty kolena a dlaně???? Ty nevěrníku, ty zrádče, ty farizeji, ty obšourníku, ty kurevníku, ty hampejzníku, ty vypelíchaný donchuáne, ty záletníku ...................." Kolik jen má ta naše košatá, rodná řeč krásných výrazů pro chlapa, co přijde domů s odranými koleny.

A tak spím v obýváku . Prej do té doby, než si vyléčím ten "Nevěrnický lišaj"

Ach jo, já to vždycky říkal, že zbytečný rychlý pohyb je nebezpečný tělu i duši.

P.S. Ovšem ještě hůře dopadl při neuváženém běhu můj kamarád Martin. Jednou se takhle vrátil z hub a povečeřel půl pánve smaženice s šesti vajíčky. Zapil to pivem a pak si dal ještě na dobrou noc borůvkový jogurt.

V 1.30 hodin ho probudil strašlivý břichabol. Martin se asi půl hodiny snažil svá střeva přesvědčit, že se nic neděje a že to zaspí, protože se mu nechtělo vylézt z postele. Ovšem po půlhodině se bolesti proměnily v křeče a Martin na poslední chvilku musel urychleně vyspurtovat z postele směrem k toaletě.

Co čert nechtěl, v levotočivé zatáčce kolem kuchyňské linky zakopl o bednu plnou hub, kterou ten neskromný škrťa nasyslil v lesích kolem Buchlova a skopl si palec.

To už ovšem tělo, zničené prudkým během uprostřed noci, nemohlo prostě vydržet!!!

Vydržet mít sevřený zadek, bodavé křeče v břiše  a ještě bolest ze skopnutého zakrváceného palce najednou, bylo nad lidské síly i takového supermana jako je Martin. A tak se Martin na té tmavé chodbě prostě regulérně po......

Já to říkám furt, běh není vůbec zdravej!!!!!

Ani pro tělo, ani pro duši a pro mužské ego už vůbec ne!!!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: David Vlk | pondělí 30.10.2017 13:42 | karma článku: 37,69 | přečteno: 2270x
  • Další články autora

David Vlk

Hodinový chlap.

Dneska jsem v Olomouci viděl dodávku s polepem. Kde stálo : „HODINOVÝ CHLAP“ Užijte si přítomnost opravdového chlapa ve Vaší domácnosti!!

4.5.2024 v 7:38 | Karma: 22,83 | Přečteno: 826x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,50 | Přečteno: 6881x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,41 | Přečteno: 1638x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,46 | Přečteno: 4671x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,59 | Přečteno: 2544x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Z uprchlíka agentem. Šapošnikov sehrál při výbuchu ve Vrběticích klíčovou roli

9. května 2024

Premium Jakou roli hrál ve výbuchu muničního skladu ve Vrběticích bývalý ruský voják Nikolaj Šapošnikov? O...

Rusko bombarduje civilní cíle a chlubí se tím. Nechutné, říkají Ukrajinci

9. května 2024

Premium Záporoží (od zpravodajů iDNES.cz) Areál stavební firmy v Záporoží nacházející se jen dva kilometry od centra města zasáhla raketa...

Severní Makedonie zvolila novou prezidentku. Předchůdce uznal porážku

8. května 2024  22:19,  aktualizováno  22:35

Severomakedonský prezident Stevo Pendarovski uznal porážku ve středečním druhém kole prezidentských...

Izrael otevřel přechod Kerem Šalom, pomoc se k civilistům přesto nedostává

8. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:28

Do Pásma Gazy ve středu přes klíčové hraniční přechody na jihu oblasti nepřicházela žádná...

  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,72
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik