Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Udělejte mi to na Justina slečno!

Tak mně tam deset minut něco pižlala, honila fénem neexistující kadeře zprava doleva, leštila pleš kotníky svých krásných prstů a pak si  řekla o 270 korun. 

Prostě jednou za čas tam taky musím. Já když byl malej, vždycky mě stříhala vlasy máma. Pamatuji si ty chvilky na židličce v kuchyni, kdy si mě máma brala do parády.

V kuchyni proto, protože tam byly dlaždičky a dobře se tam zametaly ty pytle vlasů, co jsem měl tenkrát na hlavě. Máma vždycky říkala, že mám vlasů na tři hlavy a po stříhání mívala na palci často krvavej puchýř. 

Nešlo tenkrát jenom o stříhání, ale hlavně o to povídání okolo. Byla to totiž chvíle, kdy jsem pod pohrůžkou ustřihnutí ucha, musel vybalit takřka všechno. To víte, milující ženská s něčím ostrým v ruce, kam se na ni hrabe Jack Rozparovač. A tak jsem se musel na židličce v kuchyni přiznávat k láskám, k průšvihům ve škole a taky jsem dostal nějaké ty základní rady ohledně žen a  sexu. Máma totiž nikdy nebyla puritánka.

Tyhle hezký chvilky však už dávno odvál pryč vánek z fénů kadeřnic celého světa a stejně tak i moje vlasy. Dnes už nemám vlasů na tři hlavy, ale spíš moc velkou hlavu na moc málo vlasů a v sexu mi taky už nikdo neporadí nic novýho.

Musím proto sám k holiči. Nejsem takovej ten cool metrouš, abych měl svýho bradýře, co dělá zábaly do horkých ručníků, holí kotlety břitvou, opaluje chloupky na uších zapálenou vatičkou na špilce, pěstuje Váš módní plnovous a hlavu vám po stranách vymydlí skoro do hola a nahoře nechá takový ten dlouhý přeliv, co v tom vypadáte cool, jak pubertální papouch Kakadu. Ale občas se taky chci trochu rozmazlit, tak jdu do značkového kadeřnictví u nás v obchodňáku.

Stříhaj tam mladý hezký holky a mají tam krásně voňavý pánský šampón. A  když to aspoň jednou za čtvrt roku kolem Vás krásně voní a švitoří a za Vašim ramenem se nakrucuje to mladé krásné stvoření s nůžkami v ruce a Vy přitom sedíte v rozšafně zhroucen v křesílku, mračíte se trochu do zrcadla, jakože jste děsně tlustej a starej, ale ta fešná  mladice, v očekávání tučného spropitného, dělá jakože nic, jakože stříhat toho na židličce sedícího, jen nepatrně zestárlého a obtloustlého "Dvojníka George Cloonyho" s lehkou životní patinou, je pro ní obzvláštní potěšení, tak si aspoň na tu malou chvilku připadáte, že svět pořád ještě patří aspoň trochu i Vám!

Tentokrát jsem ale měl na slečnu holičku smůlu. Slečna  nebyla příliš komunikativní, spíše bych řekl, že byla dosti uzavřená a protivná. Náš úvodní rozhovor probíhal asi takhle:

 Ona:" Tak jak to chcete?"

Já-trapnej pokus o vtip:" Já bych chtěl, abyste ze mě udělala Justina Biebra"

Ona: "Pfffffff, vtipný, to byste musel mít nějaký vlasy!"

A bylo vymalováno! Tak mně tam deset minut něco nahoře pižlala, honila fénem neexistující kadeře zprava do leva, leštila pleš kotníky svých krásných prstů a pak si  řekla o 270 korun. Já jako grand jsem to zaokrouhlila na 300. Ona ani nepoděkovala a už jsem byl vypakovanej venku. Navíc jsem si na výloze kadeřnictví při odchodu všiml velkého nápisu:

"Středa je vyhrazena seniorům! SLEVA -30%!" Takže, na stříhání na Justina jsem moc starej a na slevu zase moc mladej a navíc jsem zjistil, že ten voňavej šampón už taky nepoužívají, takže jsem ještě navíc smrděl jak parta peroxidových blondýn, co právě vypadla za socíku z komunálního kadeřnictví, kde si nechaly udělat mizernou trvalou ala Samantha Foxová. ( To byla ta zpěvačka, co sice neuměla zpívat, ale když se trochu víc nadechla, pánům vyskakovaly kardiostimulátory z hrudi.)

Není to náhodou diskriminace mužů středního věku? Jakže se jmenuje ta ombudsmanka???

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: David Vlk | středa 8.2.2017 8:30 | karma článku: 38,91 | přečteno: 3456x
  • Další články autora

David Vlk

Hodinový chlap.

Dneska jsem v Olomouci viděl dodávku s polepem. Kde stálo : „HODINOVÝ CHLAP“ Užijte si přítomnost opravdového chlapa ve Vaší domácnosti!!

4.5.2024 v 7:38 | Karma: 22,83 | Přečteno: 826x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,50 | Přečteno: 6881x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,41 | Přečteno: 1638x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,46 | Přečteno: 4671x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,59 | Přečteno: 2544x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Z uprchlíka agentem. Šapošnikov sehrál při výbuchu ve Vrběticích klíčovou roli

9. května 2024

Premium Jakou roli hrál ve výbuchu muničního skladu ve Vrběticích bývalý ruský voják Nikolaj Šapošnikov? O...

Rusko bombarduje civilní cíle a chlubí se tím. Nechutné, říkají Ukrajinci

9. května 2024

Premium Záporoží (od zpravodajů iDNES.cz) Areál stavební firmy v Záporoží nacházející se jen dva kilometry od centra města zasáhla raketa...

Severní Makedonie zvolila novou prezidentku. Předchůdce uznal porážku

8. května 2024  22:19,  aktualizováno  22:35

Severomakedonský prezident Stevo Pendarovski uznal porážku ve středečním druhém kole prezidentských...

Izrael otevřel přechod Kerem Šalom, pomoc se k civilistům přesto nedostává

8. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:28

Do Pásma Gazy ve středu přes klíčové hraniční přechody na jihu oblasti nepřicházela žádná...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,72
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik