Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Dokonalým milencem snadno a rychle.

"1 tableta/milování a bude z tebe dokonalý milenec!" Že bych tedy to svoje amatérský "Šmrdlání" posunul na vyšší level?? Tak předně, mám rád svoji ženu, takže co bych pro ni neudělal?!  A pak je to nejzdravější sport na světě ne?

Taky Vám furt chodí ty nevyžádaný emaily s léky na veškeré problémy lidstva?? Taky Vám slibují větší vejplatu, delší nohy, že zhubnete po první tabletce o patnáct kilo i kdyby jste se ubytovali v cukrárně v regálu se žloutkovýma věnečkama a spávali v rakvičce s vaječným koňakem??.

Nebo, že Vám vrátí původní barvu Vašich šedivých vlasů? Jo, ale kterých?? Anebo uvidíte, co jste nikdy neviděli, uslyšíte, co jste nikdy neslyšeli a stanete se někým úplně jiným! "Wau!"

Já si vždycky říkal, že je to tak blbý, že to přece vlastně takhle průhledně blbý být nemůže. A tak jsem se rozhodl, že si teda něco ze studijních důvodů zakoupím a o výsledku pak napíšu blog. Minulý týden přišel ten správný email. Už ten název:

"1 tableta/milování a bude z tebe dokonalý milenec!" Že bych tedy to svoje amatérský "Šmrdlání" posunul na vyšší level?? Tak předně, mám rád svoji ženu, takže co bych pro ni neudělal?! A pak je to přece nejzdravější sport na světě ne? I když pozor, to bude asi vlastně doping, aby mě pak pustili na tu Olympiádu, kdybych se s tím práškem náhodou kvalifikoval.

Rozklikl jsem to tedy v elektronické poště a vypadl na mě fantasticky zpracovaný letáček s nadpisem:

"Přepněte na funkci virtuosa!" Sákra to je teda kalibr, kdo by nechtěl být virtuos?? O tom by se mluvilo až v Praze!!

Pak tam ještě bylo: "Viacolargól- zdroj nadpozemských radostí!" A kruci, vona je v tom tráva???

A pak tam byly fotky nějakých strašně vyděšených dívek "Před" a strašně spokojených "Po."

No, po čem asi, samozřejmě po virtuosovu sólu ne?

Tak jsem to objednal. Stálo to litr a byly v tom nějaký čtyři průhledný kapsle. Složení bych odhadoval na kozí bobky, ještěrčí ocásky, mleté sloní uši a možná i nějaký ten roh, nebo zvířecí penis, anebo je to jen naškrábaná omítka smíchaná s travním semenem a trochou želé??? 

To se uvidí. Původ Čína, to je jasný. Tož, ti jdou furt nahoru, říkal náš pan prezident, aj ty jejich Lunchmeaty jsou skoro léčivé a obsahují dnes už zase dokonce i hmotu organického původu!!!

Takže slíbil jsem ženě "Fantastické vyvrcholení všedního dne," jak to psali v letáčku a poslal ju zahřívat brloh. Já provedl nutnou hygienu, desinfekci, upgrade porostu a roští, ošetřil namáhaná místa dětským zásypem a měsíčkovou Indulonou, protože kdo maže, ten přeci jede.

 Nastavil jsem stopky, spolkl průhlednou piluli, zapil ji půllitrem vody a děj se vůle boží, za deset minut se stanu tym "Vírtuózem"

Vyběhnu do ložnice, kde manželka louskala červenou knihovnu, něco od kolegyně Hubeňákové, a kontrola času. Pět minut v tahu, zatím nic, necítím žádnou změnu. No vlítnu na to, ono se to dostaví........................

"No, tak co Vladi , jaký to dneska bylo?" Zeptal jsem se manželky, když jsem se odkulil na svoji půlku matrace. Já teda vím, že ženy tuhle otázku bytostně nesnáší, ale jak jsem to měl zjistit???  Oněmělé zírání do stropu a absolutní nirvána doprovázená sladkými mrákotami, se totiž evidentně nedostavily.

"Klasika." odtušila manželka a vrátila se k Hubeňákové.

Vstal jsem zklamaně z postele a protáhl si záda. Takže Virtuos se asi nekoná. Asi to byl podvod!

 V tom mně něco luplo v krku, něco se mi tam šprajclo a přehodilo, stěží jsem popadl dech. Otevřu pusu, že si odkašlu a v tom ze mne doslova vytrysklo:

Che Bella cosa najurnatá é sole

N´aria serena doppona tempesta

Péll´aria fresca pare giá nafesta.

Che bella cosa na jurnatae sole.

 

Pokojem se linula legendární sonáta. Manželka úžasem odložila knihu (promiň Zuzko) a s úžasem sledovala moje gradující číslo. Nadechl jsem se a ze rtů mi vybuchl refrén:

O solle mio sta nfrontea té.

O sole, o sole mio.............................

Okna se třepala, já stál nahý, široce rozkročen před manželským lůžkem a ústa si otíral trenkama od pyjama. Kapesníček jsem totiž nenašel, ještě budu muset na tom virtuosovi trochu zapracovat!

 Manželka freneticky aplaudovala, v ulici se otvírala okna a sousedky omámeně zíraly do tmy, oči jim divoce plály a já věděl, že tentokrát, tentokrát  jsem byl fakt dobrej!

Jen mi tak blesklo hlavou:

" Sakra, že oni si ti čínští soudruzi popletli ingredience?? Nebo si spletli letáčky???"

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: David Vlk | pátek 26.8.2016 14:52 | karma článku: 32,98 | přečteno: 2064x
  • Další články autora

David Vlk

Hodinový chlap.

Dneska jsem v Olomouci viděl dodávku s polepem. Kde stálo : „HODINOVÝ CHLAP“ Užijte si přítomnost opravdového chlapa ve Vaší domácnosti!!

4.5.2024 v 7:38 | Karma: 22,15 | Přečteno: 765x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,50 | Přečteno: 6874x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,41 | Přečteno: 1633x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,46 | Přečteno: 4669x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,59 | Přečteno: 2542x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Přes Česko jdou bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  19:50

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padají i kroupy. Hasiči hlásí desítky...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Hamás kývl na návrh k příměří. Izrael má řadu výhrad, akce v Rafáhu pokračuje

6. května 2024  18:56,  aktualizováno  22:09

Palestinské hnutí Hamás v pondělí přijalo návrh dohody o příměří s Izraelem předložený Egyptem a...

Rusko spouští výrobu dříve zakázaných raket středního a krátkého doletu

6. května 2024  22:08

Rusko urychluje vývoj a spouští výrobu raket krátkého a středního doletu, uvedl server Meduza s...

Německo na Putinovu inauguraci zástupce nevyšle, Francie a Slovensko ano

6. května 2024  16:14,  aktualizováno  20:36

Německo v pondělí oznámilo, že nebude mít svého zástupce na úterní inauguraci ruského prezidenta...

Za další případ pohrdání vás můžu poslat do vězení, varoval soudce Trumpa

6. května 2024  20:17

Soudce v probíhajícím procesu s Donaldem Trumpem v pondělí rozhodl, že americký exprezident...

  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,56
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik