Covid 19 mi zničil kariéru a postavu.

11. 01. 2021 12:44:11
Covid 19 je nemilosrdný zabiják kariér, živností a ztepilých postav. Ač jsem v kriticky ohrožené skupině, protože jsem starej a né zrovna moc zdravej, zatím mě ta čínská breberka připravila jen o prachy a sebevědomí.
Covid 19 je nemilosrdný zabiják kariér, živností a ztepilých postav. Ač jsem v kriticky ohrožené skupině, protože jsem starej a né zrovna moc zdravej, zatím mě ta sviňská čínská breberka připravila jen o prachy a sebevědomí.

V neděli jsem byl manželkou a nedostatkem prostoru donucen opět protřídit své šatstvo.

Jsem totiž známý svými náletovými maniakálními nákupy oděvů, kdy někam vlítnu , nahážu tam něco na hromadu a odvezu to domů. A pak jsem taky známý svou kolísavou váhou. Ten zatracenej Covid mě připravil nejen o prachy, ale i o figuru.

Když nakupuji hadry, nic nikdy nezkouším, protože nejdepresivnější zážitek pro tlusťocha je zjistit v kabince, že i ty největší, už osmé zkoušené, gatě nezapnete v pase. A tak kupuji levné hadry, které když tak vyhodím do kontejneru s oděvy. Manželka zuří, protože mám prý třikrát víc oblečení než ona a nevlezeme se do ložnice. A Gréta mně taky nenávidí.

Tentokrát jsem v tom ale skoro nevině za vše může ten zatracený Covid.

Manželka se zase jednou rozhodla, že uděláme inventuru mého šatstva, což vedlo k zajímavým sociologickým zjištěním

Takže............ Co tedy vlastní za oblečení průměrný, obézní padesátiletý muž:

1. Pět zimních bund, samozřejmě asi na tři jsem zapomněl, že je mám a nosím furt jednu. Tu oblíbenou, co má na břichu díru a dere se zní ven peří.

2. Šest páru zimních bot v různém stupni rozkladu. Některé si podal náš nový pes, v některých bydlí v garáži myší rodiny již po celé generace. Jen těch myšat, co v nich odrodily.

3. Asi třicet párů trenýrek, boxerek a hlavně ani jedny slipy! Mám to rád vzdušný!

4. Patnáct bílých nátělníků, které vůbec nenosím, protože, kdo proboha dneska nosí nátělníky? Snad jen Tonny Sopráno a Vladimír Putin??

5. Troje celkem vyhovující gaťata, z toho jedny s počínající dírou v intimních partiích. No jo no, chce na vzduch chlapák, furt je to ještě trhač.............

6. Osm svetrů. Z toho tři malé a tři děsné-většinou vánoční dárky od manželky. No řekněte, může tlusťoch nosit svetr s bílými svislými pruhy přes vrcholek pupku? Copak jsem Ford GT?

7. Osmery tepláky, všechny zasraném od latexové barvy, oleje, nebo silikónu. Holt prodej stavebních materiálu si žádá své.

8. Dvoje kšandy a tři pásky. Bohužel ani jeden gatě na mých minimalistických hýždích neudrží. Babička vždycky říkala, že mám prdel jak ruský havran, když srazí paty.

9. Šest čepic. Z toho jedna s bambulí. Kupodivu všechny jsou mně akorát a jednu mám už od maturity "HEČ "(a pak, že furt přibírám, hlavu mám furt stejnou!!!)

10. Třicet páru ponožek a všechny jsou mi pořád dobrý. Z toho asi pět kusů s apartní dírou- většinou na palci.

11. Asi sedmdesát triček s krátkým rukávem, z nichž jsem všechny ty zoufalce menší než XXL vyhodil do kontejneru. Zbyly mně tedy tři kusy. S lebkou a hnáty, S Pablem Escobarem a s "Kykynou" Hergot to nechápu, Klause jsem naposledy volil někdy v devadesátkách.

12. A závěrem kousek nejdůležitější. Vlastním sto dvacet látkových kapesníků. Nezaspal jsem trošku dobu? Extrudovaný sopel se v kapse už asi dneska moc nenosí.

Takže................ pokud to zrekapitulujeme......... jsem textilní magnát a když mě manželka vyhodí z domu, budu potřebovat minimálně pět středních igelitových pytlů, abych si odvezl veškerý svůj majetek, který jsem nabyl v průběhu manželství.

Nesmím hlavně samozřejmě v žádné kapse zapomenout klíče od baráku, chaty, firmy, skladu a všech mých aut, protože to všechno si moje manželka ponechá, protože jak ona vždy říká:

" Jestli mně někdy zahneš, potáhneš s holou prdelí!"

A to teda kecá!!! Takhle to teda nebude!!!!

Mám přeci naštěstí ty osmery seprané tepláky !!!

P.S. Fuck You Covid................ já se nedám.

Autor: David Vlk | pondělí 11.1.2021 12:44 | karma článku: 42.93 | přečteno: 8726x

Další články blogera

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma článku: 32.48 | Přečteno: 1122 | Diskuse

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma článku: 43.56 | Přečteno: 5263 | Diskuse

David Vlk

Neutuchající vřískot Babišových paviánů.

Nechci se probudit v nějaké replice Erdoganova nacionalistického ekonomicky krachujícího Turecka, nebo se utopit v politickém paprikáši ve stylu Orbána.

12.2.2024 v 11:43 | Karma článku: 46.15 | Přečteno: 8028 | Diskuse

David Vlk

Erotická nabídka.

Dostali jste někdy nějaký neslušný návrh? nějakou erotickou, nebo erotizující nabídku od neznámého svůdce?

8.2.2024 v 12:37 | Karma článku: 37.04 | Přečteno: 4751 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 23.03 | Přečteno: 366 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 44 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.14 | Přečteno: 293 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.77 | Přečteno: 513 | Diskuse
VIP
Počet článků 649 Celková karma 39.38 Průměrná čtenost 3936

Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...