Miláčku, neměli bychom s dětmi více mluvit o sexu?

" No,ale my s nimi přece,tak nějak,mluvíme o sexu odjakživa, přece to nikdy nebylo nějaké tabu, jen jsi mi zakázala chodit doma nahatej, abych je nějak nevědomky pohledem na mé ztepilé stodvacetikilové tělo psychicky nepoškodil." 

" Prosím tě, neměli bychom začít s dětmi intenzivněji mluvit o sexu?" Vyhrkla na mě manželka, sotva jsem jednoho dne dorazil v půl sedmé večer z práce.

" No, ale my s nimi přece, tak nějak, mluvíme o sexu odjakživa, přece to nikdy nebylo nějaké tabu, jen jsi mi zakázala chodit doma nahatej, abych je nějak nevědomky pohledem na mé ztepilé stodvacetikilové  tělo, porostlé řídkou srstí, psychicky nepoškodil." Opáčil jsem.

"No, ale jestli bychom neměli s nimi o tom sexu začít mluvit nějak intenzivněji, však víš, ta starší už má toho kluka."

"Hele Vladěnko, k tomu jsem už jí o sexu řekl svý. Řekl jsem jí, že má ještě furt čtrnáct a on sedmnáct a tak k sexu můžu říct jen tolik, že ho mají zatím naprosto zakázanej, jinak je oba přerazím. Aby nám toho potenciálního zeťáka ještě nezavřeli." Opáčil jsem .

"No právě, ona furt mluví o tom, že až jí bude patnáct, bude si moct dělat co chce." Dodala manželka.

"Jako jak? Dělat co chce? Jako i v tom sexu? Jakože v patnácti se vrhne na sex na sto padesát procent?"

"No asi jako ve všem. Víš, já bych s ní chtěla mít takový dobrý důvěrný vztah, aby se mnou jako pořád mluvila. Třeba i o tom sexu." Dodala manželka.

"A to jako myslíš, že přijde z rande a řekne "Mami, tak dneska jsem měla sex." A ty jí jako odpovíš: "Super a jaký to bylo?"" Kroutil jsem nad manželčinou naivitou hlavou.

"Seš úplně blbej, tak jsem to nemyslela, ale aspoň něco by mi říct snad mohla!" 

"Tak a nemám radši zase začít chodit po baráku nahatej? Třeba bych jí to mužské tělo trochu zprotivil. Vždyť víš, že i ty sama vždycky ve středu večer říkáš:

""Davide, prosím tě raději zhasni!""

Autor: David Vlk | úterý 13.3.2018 11:42 | karma článku: 36,83 | přečteno: 2010x
  • Další články autora

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,57

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,30

David Vlk

Barevný Šarkan.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,47

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

20.2.2024 v 14:44 | Karma: 43,62