Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tati, přece nejsi zvrhlík!

Tak prej bude u nás v obýváku narozeninová párty. A zatímco dvacet puberťáků bude zběsile juchat na Justina Biebra a popíjet grapefruitové nealkoholické pivo, starej táta se má prej někam uklidit, aby doma nezacláněl.

"Tati, co děláš 21.října?" Zaútočila na mne starší dcera, sotva jsem vklouzl do svých postarších ošuntělých croksů.

"No já teda fakt nevím, co bych dělal, asi jsem doma." Odtušil jsem.

"Nejsi tati, ty seš úplně někde jinde, protože já budu mít v obýváku narozeninovou párty." Vychrlila na mě rozhodně ta malá žena a s rukama vzdorovitě složenýma na hrudi.

"Takže tati, můžeš jít do hospody, nebo na kulečník , nebo odjet pást ty kozy, jak o tom pořád mluvíš, že si potřebuješ odpočinout od lidí. Prostě Tati, v sobotu 21.října musíš vyklidit obývák a radši celej dům."

"A kolik jako těch lidí přijde?" Sondoval jsem, zatímco manželka mě z kuchyně se zájmem pozorovala. Zřejmě se očekával nějaký můj výbuch vzdoru, nebo jiný projev mé nevyrovnané emotivní povahy.

"Pchá, já jsem přeci kultivovaný kliďas!"

"No já ještě nevím, asi tak deset, nebo dvacet, ale možná i dvacet pět." Oznámila dcera.

"Ježišmárja!" Uklouzlo mi přes moji vyrovnanou poker face.

"Ty Emo, a to jako a přijdou i kluci?" Sondoval jsem.

"No jasně tati, bez kluků, by to nebyla žádná párty. Sladkých čtrnáct rozumíš?!" Ujistila mne dcera a manželka se snažila ukrýt smích do utěrky na nádobí.

"A kteří jako? Jména, stručnou charakteristiku, věk a studijní výsledky a co dělají rodiče." Dožadoval jsem se tvrdě informací.

"Ale tati vždyť je neznáš. Prostě kluci od nás ze třídy. Neboj, oni jsou ještě takoví dětští!"

"Jo dětští a to jako přijde i ten propadlík, co už poněkolikáté opakuje ročník?" Naježil jsem se.

"Ty myslíš Andyho? No jasně že přijde, aspoň tam bude jeden pořádný muž? On teď strašně posiluje!" Dělala si ze mě Ema šoufky.

" Hele nerozčiluj mě, já už jsem ti několikrát říkal, že krásné holky z naší rodiny chodí vždycky s jedničkáři. Takže pokud by na večírek v mém obýváku měl přijít mladý, nadějný, jaderný fyzik, nebo vítěz olympiády v programování, případně kapitán dorostu hokejové reprezentace, tak je vítán s otevřenou otcovskou náručí, ale několikanásobný propadlík teda ne. Vždyť je mu  skoro devatenáct sakra! To budu muset zůstat doma a dělat dozor!"

"Ale tati, ty mně zkazíš celé narozeniny!" Protestoval nešťastně dcera."

"A proč bych Ti je kazil, já se přece taky můžu zúčastnit večírku ve svým baráku. Klidně si i s některou tvojí spolužačkou zatancuji, s chlapci pohovořím přátelsky o jejich lánech a budoucnosti a dohlídnu na konzumaci nealkoholického ochuceného piva. "Uzavřel jsem rezolutně debatu.

"Tati, přece nejsi nějakej starej zvrhlík. Nějaký ten Voyeur? Holky přece nebudou tančit s mým postarším otcem. To by byla děsná ostuda." Protestovala už značně rozčíleně dcera.

"A navíc by ti zase vylítla při těch tvých kreacích levá kyčel a pak se tady tase budeš čtrnáct dní pajdavě ploužit s bolestivým výrazem po baráku a hekat jak raněný kůň. Takže běž radši  do té hospody s kamarády na pivo" Postavila se manželka rázně na dceřinu stranu.

To tak ! Do žádné hospody nepůjdu, je mi jasné, jak by to dopadlo.

Vrátil bych se o půlnoci v dobré náladě. Doma by se všude válely prázdné plechovky od piva, totální anarchie a binec, v kaktusech by bylo nablito, všude by se povalovali ulepení a zpocení puberťáci a v mojí ložnici by devatenáctiletý propadlík Andy prováděl masáž chodidel mojí ženě. 

Nebo ................................že bych fakt jel radši v zájmu svého duševního zdraví pást ty kozy?

Blogerské čtení

 

Autor: David Vlk | čtvrtek 5.10.2017 11:00 | karma článku: 36,33 | přečteno: 2466x
  • Další články autora

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 30,66 | Přečteno: 1310x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,77 | Přečteno: 1489x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,34 | Přečteno: 4614x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,50 | Přečteno: 2493x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,99 | Přečteno: 1396x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

  • Počet článků 653
  • Celková karma 37,85
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik