Pro Babiše blogy nepíšu!

Všichni jsme se zase upatlali od politické špíny. Chvilkami má člověk pocit, že se ocitl uprostřed natáčení satirického seriálu Kancelář Blaník a to mě fakt nebaví!! 

Všichni jsme se ušpinili. Politická špína kolem našich vrcholných politiků stříká do všech stran. Chvilkami má člověk pocit, že se ocitl uprostřed natáčení satirického seriálu Kancelář Blaník a to mě fakt nebaví!!!

Nebaví mě vysvětlovat mým dospívajícím dětem, proč tak pořád nadávám, proč se rozčiluji, když se podívám na zprávy, nebo když si koupím noviny.

Můžeme si ale za to sami, zvolili jsme si je dobrovolně . Všechny ty Babiše, Sobotky, Zemany, Kalousky. A kolikrát už!!!!

Bohužel jsou všude, špína z jejich lotrovin stříká hodně daleko, takže upatlaní jsme všichni. Vy i já. Někteří z nás pracují v jejich firmách a jsem jimi "láskyplně" nazýváni "Debily", Někteří jim spravujeme elektřinu v baráku, nebo prodáváme nábytek a někteří, jako já, píšou blogy na jejich informačních portálech.

Znamená to, že jsem jim prodali duši a sami sebe? Že jsem stejně špatní jako oni? Že si libujeme ve stejných sviňárnách, podlostech a špinavostech?

Jste darebákem jen proto, že pracujete v Lidovkách v Idnesu, nebo v Kosteleckých uzeninách? Jsem gaunerem a křivákem jen proto, že píšu na Idnesu blog?

Ne, nejsme! Jsme jen obyčejnými lidmi, kteří musí žít v prostoru, který těmto lidem bohužel částečně patří. Neprodali jsem svoji duši, názory ani čest. Ty velmi svobodně můžeme vyjádřit u příštích voleb a volit tak, abychom se po nich mohli podívat těm svým dětem zpříma do očí.

Já budu v příštích volbách volit svoje spoluobčany, kteří nekoncentrují ve svých rukou takovou moc, aby mohli beztrestně křivit naše životy a charaktery, abych nemusel psát zase něco podobného.

Budu volit ty, kteří umí říct darebákovi, že je darebák. Ty kteří nebudou fízlovat a šikanovat celé sociální skupiny. Ty kteří nebudou naši zem vysávat nesmyslnými dotacemi a nebudou si plnit vůči ní své povinnosti. Nebudu volit ty u kterých budu mít pocit, že jejich jedinou motivací v politice je všechny přečůrat a "ojebat!"

Nechci být "Ojebaný hlupák!"

Snad se nás Čechů, kteří pořád ještě přemýšlejí zdravým rozumem najde dost.

A blogy? Blogy budu psát dál. Nepíšu je totiž pro pana Babiše, ale pro lidi, kteří jsou sice touhle špínou mimoděk taky potřísnění, ale duši, charakter a svoji svobodu za žádnou koblihu neprodají. 

 

Autor: David Vlk | čtvrtek 4.5.2017 13:39 | karma článku: 42,53 | přečteno: 4492x
  • Další články autora

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,57

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,30

David Vlk

Barevný Šarkan.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,47

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

20.2.2024 v 14:44 | Karma: 43,62