"Mami, pomóóc!!! Po baráku nám běhá nahatej orangutan!"

11. 04. 2017 12:43:28
Tak jsem zase včera večer nahatej v koupelně řešil, kam s ním..........................nebo teda spíš, kam ho schovat, abych náhodou nenarušil mravní výchovu mládeže.

Poté co se nám narodily dvě dcery, obdržel jsem od manželky zákaz pohybu po naší domácnosti bez šatů.

Zpočátku jsem to samozřejmě flákal, protože nehrozilo, že by mne pozoroval někdo zvenku a batolata měla zcela jiné zájmy. Pohled na mé nepříliš atletické tělo je sice silná káva i pro milovníky dokumentů o velkých a chlupatých zvířatech, ale přece jen jsem tedy občas odněkud někam, nahý a tryskem proběhl, nebo se tajně proplížil.

Ne, že bych byl proboha nějaký postarší vyznavač naturismu, nebo nedejbože dokonce exhibouš, ale prostě, když je v létě v naší podkrovní ložnici podobná teplota jako v deltě Nilu, prostě spím nahatej.

Samozřejmě, že jsem ještě donedávna vlastnil kvalitní, pánský župan, ale přiznejme si to, zakoupil jsem ho již hodně dávno, asi před třiceti kily a ono to pak trochu ztrácí význam, nosit na sobě modrý károvaný župan o velikosti vojenského stanu pro polní nemocnici, když ho vepředu stejně nedopnete a chybí vám strategický a veledůležitý půlmetr látky.

A tak jsem vždycky v noci tajně přebíhal na toaletu tiše jako myška, anebo se plížil přitisknut břichem ke stěnám na chodbě.

Tato metoda se však ukázala nejen nepraktická, ale i značně bolestivá. Na jedné takové noční plížící výpravě jsem totiž mužstvím shodil hodnotnou reprodukci od Adolfa Borna a probudil celou rodinu.

Na výčitky probuzené manželky jsem pak navíc neadekvátně a podrážděně reagoval výčitkou, že jsem jí říkal, že už jsou toho umění plné zdi a ať to nevěší tak nízko.

Jindy si pak zase ráno mladší dcera stěžovala, že viděla přes otevřené dveře svého pokoje , jak se tmavou chodbou směrem k toaletě plížil o půl třetí v noci "Očklivej nahalatej olángután!" a pak už nemohla hrůzou usnout.

Následoval samozřejmě přísný a defenitivní zákaz pohybu naháčů po našem domě bez vyjímek. Dojem kulturní a lehce umělecký založené sředostavovské domácnosti na úrovni si přece moje žena nenechá nikým nabourávat!

Jsou ovšem situace, kdy i dnes uvíznu někde bez šatů prostě obyčejným nedorozuměním a tak jsem třeba zrovna včera, v pokročilé noci stál, před zrcadlem úplně nahatej v koupelně a řešil kam s ním..........................nebo teda spíš kam ho schovat.

Já totiž vždycky v neděli hodím použité pyžamo do koše na prádlo a někdy si zapomenu dolů do koupelny přinést čisté. Pak se osprchuji, vyčistím zuby, zastřihnu brežněvovské obočí, naleštím kopejtka, zasypu pudrem a na tvář nanesu noční Indulónu (měsíčkovou).

Je ze mě zase kluk jak cumel, ale nastane velký problém, jak přeběhnout po schodech do prvního patra, abych náhodou nepotkal některou z dcer a nenarušil mravní výchovu mládeže, nebo nedejbože přísnou manželku!!!!

Takže usilovně přemýšlím, do čeho se zahalím, abych schoval svou mužskou chloubu a zakryl svou neestetickou, vulgární, orángutánovskou figuru.

Župan nemám, osuška je natolik krátká, že ji neobtočím kolem pasu. Tak to řeším jako bájný Adam a usilovně hledám nějakou obdobu fíkového listu. Většinou použiji nějaký barevný týdeník Reflex, Respekt, ABC, nebo Mladou Frontu a s tiskem jako krycím štítem před inkriminovanými partiemi vybíhám po schodech.

Včera jsem ale bohužel neměl žádný tisk v koupelně a tak jsem usilovně přemýšlel, co by se mohlo použít jako cudné, ale účinné maskování???

Krabice s práškem na prádlo? Kbelík od mopu? Maxibalení Sava ? Koš na prádlo?????

Všechno mi to připadalo nehygienické, nepraktické a zbytečně bych to zase zítra tahal dolů do koupelny.

A tak jsem metodou pokus a omyl s hrůzou před zrcadlem zjistil, že mi vlastně plně postačuje můj chytrý, dotykový, mobilní telefon. Vše důležité je schováno a navíc lze na displeji navolit nějaký nevinný veselý obrázek,. Třeba Pokémona Pikaču, Tinkyho z Teletubies, nebo taky třeba mluvčího prezidenta Jirku Ovčáčka, případně samotného hradního pána.

Takže pouhé nevinné nahaté přeběhnutí po našem tmavém domě s Milošem na správně umístěném rozsvíceném mobilu se může rázem stát i odvážným politickým happeningem s důležitým poselstvím!!!

P.S. Pro posměváčky bych rád uvedl, že mám samozřejmě strašně velký............................mobil s obrovským displejem.

Autor: David Vlk | úterý 11.4.2017 12:43 | karma článku: 36.75 | přečteno: 2294x

Další články blogera

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma článku: 32.48 | Přečteno: 1122 | Diskuse

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma článku: 43.56 | Přečteno: 5263 | Diskuse

David Vlk

Neutuchající vřískot Babišových paviánů.

Nechci se probudit v nějaké replice Erdoganova nacionalistického ekonomicky krachujícího Turecka, nebo se utopit v politickém paprikáši ve stylu Orbána.

12.2.2024 v 11:43 | Karma článku: 46.15 | Přečteno: 8028 | Diskuse

David Vlk

Erotická nabídka.

Dostali jste někdy nějaký neslušný návrh? nějakou erotickou, nebo erotizující nabídku od neznámého svůdce?

8.2.2024 v 12:37 | Karma článku: 37.04 | Přečteno: 4751 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 26.15 | Přečteno: 463 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 48 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.40 | Přečteno: 298 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.77 | Přečteno: 519 | Diskuse
VIP
Počet článků 649 Celková karma 39.38 Průměrná čtenost 3936

Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...