Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Davide je to tak, život s muži ženy vycepoval ;-D;-DR^

1 0
možnosti
DV

D95a10v65i20d 33V63l83k

22. 1. 2020 14:10

neděsíš se toho ,že nás jednou prohlédnou?;-D

0 0
možnosti
Foto

Ono je dobře, když žena svou zodpovědností převažuje mou nezodpovědnost. Do padesátky mi ještě nějaký ten pátek zbývá, nicméně jsem v posledních 8 měsících zodpovědněji navštěvoval svoji obvoďačku Radečku (nebo její kolegyni Zuzanku), dávám si víc bacha na tlak a na chechtolestor (nebo jak se ta kravina jmenuje), jen s mou podvýškou se nic nemění, když už jsem zhubl ze 110 kg na 108, tak jsem zase vyskočil na 112.

1 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,87
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik