Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Pěkně

A zdravím a přeju, ať jdou kšefty.

3 0
možnosti
PS

P71e15t15r 33S78k45á76c50e93l

22. 2. 2024 16:34

Půjdou až do doby, než se začnou dovážet potraviny z jižní Ameriky, protože když se naplní myšlenka byrokratů z Bruselu, naše pole budou strádat. Moudrý lékař prohlásil, že by se měli konzumovat potraviny vypěstované jen v okruhu 60 km od našeho bydliště.

1 0
možnosti
JJ

Podej si ruce s Nuteliérem a Jakešem.

Sice o celé věci víš, stejně jako Turner, kulové. Ale tu příležitost napsat "zasvěcený", ideologický, urážlivý blábol, co ti kamoši nacpou na titulku, nelze nevyužít.

2 3
možnosti
MV

Zasvěcený ideologicky blábol? Já mám za to, že popsal situaci tak, jak ji vidí hodně lidí. A že vy popisu takové situace říkáte ideologicky blábol nepřekvapuje.

3 0
možnosti

Jandejska jsem až doposud neznal a musel si jeho životní postup "vyguglit". Z Vašeho blogu mi připadá, že se ho titulem "agrobaron" snažíte dehonestovat. Jak píšu, neznám ho. Ale když jsem viděl dopis, co vytáhla v debatě Vondra, neověřený, neznámý....připadalo mi, že si vládnoucí strana našla nového Babiše.

4 0
možnosti
Foto

Ja som videla jeden film na ČT 2 to išlo a potom na STV2 a bolo to o glyfosáte-umelom hnojive, ktoré sa používa v poľnohospodárstve po druhej svetovej vojne, odporúčam pozrieť, len odvtedy mám zábranu jesť akékoľvek výrobky takéhoto hospodárstva, kde sa pred žatvou strieka obilie miesto toho, aby prirodzene dozrelo...a tie látky prechádzajú do našich tiel, buniek, genofondu...

2 0
možnosti
JJ

Zatímco podmínky v EU jsou v tomto směru čím dál přísnější (což je v pořádku) a u nás je jejich aplikace ještě mnohem menší, než třeba v Německu, na Ukrajině, v Africe a v jiných zemích je tomu úplně jinak. Laboratorní kontrola je při dovozu z těchto oblastí prakticky nemožná, výrobní cena vzhledem k tomu, podstatně nižší. Takže i kvůli tomu byly ty traktory v Praze a jsou nyní na hranicích. Nevím, jestli je a třeba i ministry sousedních zemí, nazve Fiala a zdejší blogové hvězdy, proruskými agenty...

2 0
možnosti
ZJ

.... pane autore - dokud budou u nás existovat dotace na všechno možné, tak se podobných exesů zřejmě nezbavíme! Takový Baťa kdysi žádné podpory a dotace určitě nepotřeboval a místo našich traktorových nafrněnců stavěl, vyráběl, prodával a zkrátka PODNIKAL!!! Bez dotací! Tihle ,,podnikatelé" jsou pouze ukňouraní příjemci dotací !!! Zrušit bez náhrady !! Karma a mimochodem - chválím znovu tvou vynikající a výstižnou češtinu !!Já si jí dovolit nemůžu, protože jsem pokaždé mravopočestnými mravokárci minimálně na den vyloučen ze všech diskuzí !

5 0
možnosti
JK

Já myslím kdo má zelený traktor mél by být brán jako splnění greendealu a nárok na vyšší dotaci .

7 0
možnosti
DV

D95a81v65i30d 17V25l59k

21. 2. 2024 11:19

A berete na to něco?

10 1
možnosti
Foto

Osobně si jen stěží mohu vzpomenout na rok, kdy by zemědělci byli spokojeni. Je buď příliš sucho, nebo naopak mokro, je moc zima nebo příliš vedro atd.

Svinstvo tkví v dotacích, které naprosto deformují podmínky.

To, že celou akci vede agrobaron, který vydělává miliardy, je dokreslením pitomosti celé akce.

16 0
možnosti
JH

J40a50n 37H17r19u14š14k67a

21. 2. 2024 8:10

Problém není jen v dotacích...v Rakousku je mají také a zemědělci tam žijí a spokojeně...problém je, že ty dotace pohltí dvě tři agrofirmy...hádejte které a zbytek dostane jen drobky...

15 0
možnosti
JV

J27i16ř98í 93V57o14j74t38a

21. 2. 2024 7:30

Kravina na kvadrát.

6 4
možnosti
DP

No proto právě napsal ten blog... Že jet do Prahy na traktorech pod taktovkou proruské svoloče byla kravina, to máte pravdu.

12 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,40
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik