Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

no my zas pujdem a hodime to ANO, protze tohle to se neda...sorry jako

3 1
možnosti
Foto

Ztroskotanci a zaprodanci v novém pojetí. Vulgárně dehonestovat nějakou třetinu národa Vás ukazuje v hodně divném světle. Něčemu možná věříte, někoho jste volil, někoho volit nechcete. Nic proti tomu, tomu se říká demokracie. Ale napadat kohokoliv za jiné názory je dost za hranou. Stejně tak to dělala současná pětikoalice přdchozí vládě. I takové věci, jako obstrukce, jsou součástí demokracie a svobodného vyjadřování názorů a vůle toho, kde nesouzní s ktuálními vládci země.

Nijak Vám neberu Vaše názory, absolutně ne, ale pozurážet všechny, se kterými osobně nesouhlasíte, to je hodně nízké.

Podle zdejších zvyklostí asi budu označen za rusofila a kdoví, co ještě. Jen proto, že si dovoluji vyjádřit velké podivení nad způsobem Vaší komunikace. Nijak extra mi to nevadí, aktivita zdejších nálepkovačů je úsměvná. Jediné, co jsem chtěl tímto říci je, že své postoje doprovázíte zcela zbytečně hrubými urážlivými slovy. Nesouhlas s čímkoliv se dá vyjádřit velmi ostře i bez použití vulgarit. Snad můj postřeh pochopíte. Děkuji.

19 5
možnosti
DV

D45a24v38i18d 67V38l42k

13. 2. 2024 10:41

Zřejmě máte problém s porozuměním psaného textu.Byl byste tak laskav a uvedl přesně kde v blogu dehonestuju třetinu národa a kde napadám někoho za jeho názory? Nikde ,že ? Takže proč lžete? Tématem blogu je kultura formy opoziční politiky. Nikde v celém blogu jsem nenapsal ani slovo o voličích kohokoliv.A ty komoušské Ztroskotance a zaprodance si strčte laskavě za klobouk, zřejmě jste byl pečlivým čtenářem Rudého Práva za Husáka, já ne.

15 18
možnosti
DZ

Také jsem čekal od současné vlády mnohem víc. Potěšil me Fiala, jak hned na začátku války zajel na Ukrajinu. Zároveň se mi celkem líbí, jak mě reprezentuje, není to žádný uječený makak. Víc moc pozitivních věcí mě nenapadá. Ale to co předvádí stbák a jeho pohůnci Schillerová a Havlíček, to je opravdu strašné. Za sebe bych chtěl nějakou normální pravicovou vládu, které bych to rád hodil.

9 7
možnosti
DV

D29a69v24i87d 24V73l58k

13. 2. 2024 10:42

To bychom Davide rádi všichni. Rád bych konečně jednou nevolil "Menší zlo"

3 2
možnosti
IL

I44v12o 94L87y58č86k76a

13. 2. 2024 9:57

Souhlasím, že tato vláda není nějak extra schopná, ale bojím se voleb, co z nich vyleze.

1 0
možnosti
VH

Líp bych to nenapsal.

4 1
možnosti
DP
BP

Jedním slovem: Ubohé.

7 8
možnosti
JK

Jistě. To pořvávání Babišových voličů opravdu nic neřeší.

9 4
možnosti

Babise nechci, ale pokud ma byt v politice slusnost, tak do ni takove titulky nepatri, ty jsou podhoubim prave proto, aby byl Babis a jemu podobni zvoleni

11 1
možnosti
Foto

Davidovi karma a těm opozičníkům : stane-li se ten nejhorší scénář a po volbách se k lízu dostane exestébák a Pitomio - uvidíte (-me) tóčo.

Dlužena jako financminístryně přidá : důchodcům , učitelům, policistům, lékařům, vojákům, potápěčům a kosmonautům. Doufám , že jsem nikoho neopomněl.

Ministr průmyslu ( kromě jiného) Havlíček zachrání : Liberty Ostrava, Agrofert Pelhřimov , SONP Kladno - to navíc zachrání v hokejové lize.

Ministr vojáků a hlavně MÍRU Metnar zruší objednávku letadel z USA a zajistí levnější a rovnocenou náhradu z Kunovic.

Jako starý muž a penzista se těším na výrazné zvýšení penze. Dětem a vnukům tedy nezávidím.

12 6
možnosti
DP

Zapomněl jste na zvýšení minimální mzdy, aby se položilo ještě pár podnikatelů...

4 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,84
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik