Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

Reklamní akce na ketodietu 😁, to by bylo kruté 😂

1 0
možnosti
MV

Tobě bimbero a mně včera sms, že mám mixér opravenej. Buď to bude nějakej kód..., nebo je mixér fakt v richtiku. Blbý je, že jsem mixér do opravy nedával a na SMS nejde odpovědět...

Moc zdravím, Vlčáku a díky za pěknej text!

2 0
možnosti
DV

D29a38v30i16d 66V30l87k

9. 2. 2024 9:27

Ahoj Marku, rak máš novej mixér no :-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, na mě erotický nabídky od chlapa skáčou pořád.... třeba když když nabízíš makovej závin, nebo klobásky :D Na rozdíl od Tvého příběhu, mě to ani trochu nenechává chladným :D

2 0
možnosti
DV

D60a61v78i37d 30V40l56k

9. 2. 2024 9:28

jedna nula pro Filipa

1 0
možnosti
Foto

Davide , docela Vám závidím. Teda , ne toho Bimbase. Závidím to , že kam přijdete , tam máte zážitek. Jste na tom podobně jako m á žena. Když jde do obchodu , spadne na ní krabice z horního regálu , když jde na špacír , málem ji okradne kluk na kole.

Ono možná jde o to pozorovat a (ne)úmyslně se zapojovat. Jako postavičky pana Hrabala či Haška.

A já furt nic. Až včera : zatroubilo na mě auto , když jsem neuklidil psí lejno po mém bíglovi. Mno - nic moc , ale třeba je to jen začátek.

2 0
možnosti
DV

D31a19v48i14d 47V19l53k

8. 2. 2024 18:13

Já myslím ,že mi to poslal některý z mých věrných pronásledovatelů tady na Idnesu. Tipuju buď Jiroudka,nebo Rozsívala

4 0
možnosti
Foto

Má to někdo štěstí...

Dík

0 0
možnosti
MB

Mě nikdo takovou nabídku nedal, ale v době nechytrých telefonů přišla manželovi dost nemravná a velmi podrobná sms. Evidentně ji poslal nějaký mladý muž nějaké slečně. Myslím, že jsem ho dost zchladila, když jsem odepsala, že tohle číslo patří mému muži Zasmáli jsme se tomu oba, ale nevím, jestli by se tak smál, kdyby ta sms přišla mě

3 0
možnosti
Foto

Jsem si představila Petra, jak se asi tvářil a mám záchvat smíchu.:-)))

2 0
možnosti
DV

D88a10v79i66d 55V44l35k

8. 2. 2024 13:13

Jsi si představila toho Bimba, že jo?

2 0
možnosti
Foto

Jo překvápka se dějí.

Vašek

1 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,77
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik