Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I23v90a68n37a 78L40a73n63c10e

30. 12. 2023 17:31

Vsechny otazky jsou dulezite

3 0
možnosti
Foto

Já to vidím z gruntu jinak. Nemáme vehikl, ale Lamborghini, které pádí o sto šest. Jen ta naše vozovka není na takovou jízdu přizpůsobená.

2 0
možnosti
Foto

Pobavilo. Já jenom nesouhlasím s tím koncem. Měl jsem příjemný a úspěšný rok.

4 0
možnosti
Foto

No tak to jste mě pěkně naštval!

4 0
možnosti
MV

V puse čaj a sušenka a přišel tvůj headline o AS a Only Fans...no, jinak to dopadnout nemohlo. Otřel jsem sebe i displej..

Díky velké za ty vteřiny srandy.

2 0
možnosti
IJ

No, když má někdo bohatou představivost...

0 0
možnosti
Foto

Řada otázek je zcela zásadních. Pro mne je nejpodstatnější, aby Agáta našla po 128 tu pravou lásku, s níž konečně odejde do ústraní a přestane obtěžovat společnost charakterem své ranní stolice či typem zubního kartáčku.

9 0
možnosti
AL

Asi 3 nebo čtyři z toho jsou vtipné, ostatek blafy.

0 7
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,74
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik