Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

No jo, yotuberka z Prahé...

Aneb, jak praví klasik:

A: já jsem yutuberka, módní bloggerka a influencerka

B: jó, já taky nic pořádného neumím

11 0
možnosti

Ono je jednoduché někým pohrdat. Jenže, když pohrdáte čímkoliv, vypínáte mozek. Zaškatuloval jste to a tím to pro Vás končí.

Jakýkoliv youtuber či influencer, který se dostal na vrchol potravního řetězce, musí mít něco, díky čemu předběhl ty tisíce, které se snaží o to samé. Nemusí to být inteligence, nemusí to být pokora. Ale musí něco mít. A ne, není to náhoda. Ty malé parchanty je potřeba něčím zaujmout a oni to umí.

0 0
možnosti

Každá doba má svoje. Není to tak dávno, co zpěváci hráli na loutny před pár lidmi a říkalo se "chudý jako herec"

Mezi celebritami a "celebritami" často platí, že ti nejlepší jsou také nejskromnější.

3 0
možnosti
PM

P29e52t35r 83M96a95l81ý

24. 10. 2023 18:04

V každé době byli jedinci, kterým ta trocha slávy, kterou měli, stoupla do hlavy. Dneska jsou to jůtůbeři, dříve to třeba byli „umělci“, kteří se občas mihli v nějaké televizní estrádě. Jako malý kluk jsem byl jednou s mámou v Praze. To bylo v době, kdy se na všechno stály fronty a jezdilo se do velkých měst shánět to, co se jinde sehnat nedalo. Na něco jsme tehdy taky stáli frontu, když najednou nějaký člověk začal předbíhat. Lidé ve frontě samozřejmě protestovali. Předbíhající jen arogantně prohlásil: „Víte, kdo já jsem? Já jsem zpěvák Pavel Liška!“ No, kdo si ho dneska vybaví, že? V paměti mi to ale zůstalo. Skutečná hvězda, někdo jako Karel Gott, by si tohle nejspíš nikdy nedovolila.

1 0
možnosti
MB

Trubku jsem sledoval místo televize. Tu nevlastním. Měl jsem nainstalovaný blokátor reklam, takže to jelo v pohodě.

Jenže si na mě trubka posvítila a sledování mi zakázala, dokud neodstraním blokátor. Odstranil jsem a mám co 3,5 - 4 minuty ve videu reklamu. Nebo zaplatím 167,-Kč/měsíc a budu zase sledovat bez reklam.

Takže si myslím, že hóóódně těch jůtuberů/ek skončí, neb až to trubka zavede všem, tak odběry na zmalované ksichtíky budou zrušeny a buď se spousta lidí na trubku přestane dívat, nebo si za peníze budou vybírat hodnotnější věci ke sledování.

No a Vámi zmíněná kráska se bude muset živit jinak. Zatím jim to údajně dost sype. Uvidíme, co bude dále.

0 0
možnosti
JU

J71o38s95e86f 24U30l69m37a91n

24. 10. 2023 10:05

Co? Já používám blokátor pořád a žádný problém. Maximálně ho jednou za půl roku zaktualizuji.

1 0
možnosti
VD

čtyřicetiletí puberťáci? Já soudím, že to čtyřicítkou nekončí.

3 0
možnosti
MV

...asi z Prahe....no no no...

Moc zdravím.

5 0
možnosti
MB

Dceři bylo asi sedm let, když po návštěvě Prahy pronesla: Pražáci mluví jako kachny.

7 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,40
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik