Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, tak jsem díky Vám zjistila, že jsem zaseklá ještě víc, protože ani nevím, kdo to je Tak si připadám zase o kousek starší, díky moc

3 0
možnosti
Foto

Jediný správný Harry byl Harry Šoumen.

4 0
možnosti
MV

tak to cenim. tomu rikam oběť

porad premejslim o DM, ale ty davy me odrazujou...

prijemny cteni mezi vsim tim mravokaranim tady, Vlcaku

pekny dny preju

3 0
možnosti
DV

D22a91v38i13d 80V96l47k

10. 7. 2023 15:16

Já taky DM a to poslední album je prý fakt moc dobré.Zatím jsem slyšel jen jednu písničku. Chlapi už jsou dneska totální klasici a kdoví jak dlouho ještě budou vystupovat,mají toho za sebou dost.

0 0
možnosti
Foto

Styles?To je kdo?To jméno slyším prvně.Asi jsem už také nějak zaseknutý v čase.Přistě vemte holky na pořádnou muziku.U Tilla je hned jasný co dělá po koncertě.Neni nad starýho poctivýho úchyla...

2 1
možnosti
DV

D78a31v70i85d 29V86l62k

10. 7. 2023 15:14

Fakt mi navrhujete, aby svoji sedmnáctiletou dceru vystavil sexuálnímu ataku a znásilnění. To je fakt hnusný příspěvek pane Bárto. Jste normální?Tohle ,kdybyste mi řekl do očí..............

0 0
možnosti
Foto

Nejsou a já se zasek v šedesátkách.

Vašek

3 0
možnosti
Foto

Já také, a nijak se tím necítím ochuzen.

0 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,26
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik