Diskuse

Já chci mír!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Blečo, jak mu říká naše dcera, povýšilo na pokrm aristokratů. Jen tak někdo si ho teď u nás nedovolí. ;-) Já blečo miluju. Kombinace rajčata, papriky a vajíčka, to je moje. Letos si ho užiju mnohem víc než jindy. Člověk si více váží věcí, které nestojí málo. Tak třeba zase začneme za jídlo děkovat. Třeba nás to dovede k poznání, že není zase tak samozřejmé mít se jako prase v žitě, a že trocha vděčnosti by nám nezaškodilo. Ne, nemusíte mi to psát. Slyším to dnes a denně, že jsem na svůj věk strašně naivní. ;-D;-D Za článek moc děkuji. Těch, nad kterými se člověk od srdce zasměje, tu je jako šafránu. R^V

2 0
možnosti
Foto

Pfff, papriky. V Ahausu v Kauflandu zabalena zelena paprika 1,85€. Si mam uvaril plneny avocado, asi. :-/ Ale to, ze Lamborghini nedela na Huracan seriove zahradku na stafle, takze se mi krucialne zuzuje vyber pristiho sluzebniho vozu, o tom nikdo nenapise, jako. ;-€

0 0
možnosti

Díky za tip, Vlčáku. Lečo. Mňam. Zdravím

2 0
možnosti

a co mlíko, mlíko za 40 vám nevadí? A vejce, máslo, cukr, pečivo, maso, ovoce, olej?

0 0
možnosti

Mlíko za 40? Jde o mlíko od kamzíků?

3 0
možnosti

To není jen paprika. Minulý rok mne zarazila cena třešní. Udělat třešňovou bublaninu byl luxus. Jako večeřet originální kaviár MALOSOL.

Jo kdysi stálý aleje třešní kolem každé druhé okresky. Místo dnešních bazénů stála skoro u každé chalupy třešeň.

1 0
možnosti

Když jsem v minulých letech zdarma nabízel třešně, tak nebyl zájem ;-(.

Tak letos šly dolů (byly to srdcovky výborné chuti, ale byly pozdní a část sklizně vycházela do období dešťů) ...

0 0
možnosti

Sice blbina, ale příjemná po všech těch sporech o tisícovku rozdílu při zvyšování důchodů.

3 0
možnosti
Foto

No Davide, tys mi vyfoukl téma! ;-D

1 0
možnosti

D60a58v45i89d 91V56l18k

21. 3. 2023 17:47

;-( Omlouvám se

0 0
možnosti
Foto

Jo, dobrý:-)

Chcimír Ravek

3 0
možnosti

;-D Připomnělo mi to starý kameňák: Žide, jedls chleba? - Ne, ale děda ho viděl!

7 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,62
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik