Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mně bylo vždycky záhadou odkud se vlastně kuřecí kůžičky berou. Nezaregistroval jsem, že by nějaký prodejce stahoval drůbež z kůže. A když člověk koupil kuře a upekl, nebo ugriloval si ho, kůži také nestahoval, protože to na tom kuřeti bylo to nejlepší.:-)

0 0
možnosti

;-D;-D;-DR^

Nebo jiný jeho recept: seberte tvrdé patky z rohlíků, namočte je a máte výborné a levné těsto na pizzu.

3 0
možnosti

:-)Davide zrovna jsem při čtení jedl rumcajse a při té představě jsem jej musel odložit...Láďa Hruška by měl ty hlavy veřejně sbaštit

1 0
možnosti
Foto

:-) Toto si přehrajte. Wohnout- Gastrosexuál;-Dviz.: https://youtu.be/NFZLrfiBTm8R^

0 0
možnosti

A z čeho myslíte, že se dělá sulc? Z vepřových kůží - a jak to lidem chutná už od nepaměti;-D

0 0
možnosti

Poznat rozdíl mezi sulcem a smazenejma kurecima kuzickama bude zřejmě nad vaše možnosti. Jinak byste tohle nenapsala...

5 1
možnosti
Foto

Na "recepty" Ládi Hrušky jsem slyšel fajn glosu. Nejspíš to řekl Pohlreich, ale bez záruky.

Láďa Hruška je jedinej člověk, kterej vydělal prachy na tom, že naučil Čechy žrát odpadky.

Což podle mně zcela přesně vyjadřuje kvalitu těchhle šmakulád.

3 0
možnosti
Foto

P.S. Zrovna chystám Francouzské baby kuřátko s jarní nádivkou.

0 0
možnosti

Davide, možná by stálo za úvahu přehodnotit rozšíření sortimentu ;-DR^

0 0
možnosti

Čus, Vlčáku, sem si myslel, že podobní fajnsmekri už vyhynuli... Ale jak čtu,jsou pořád mezi námi. Láďa Hruška je nesmrtelná teta. Zdravím z práce v Prachovských skalách. Fajn den přeju.

3 0
možnosti

D69a36v57i64d 19V71l82k

26. 5. 2022 13:36

Ahoj Marku :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik