Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Konečně Vlk odpočíval. ;-D Viděl všední život a mohl se smát a já s ním. DÍKY. ;-D;-)

0 0
možnosti

D64a11v40i90d 39V49l76k

6. 9. 2021 10:04

A bylo to moc fajn.Jen jsem se díval a poslouchal.

0 0
možnosti

Nojono, hlas té zapšklé :-)

Davide četla jsem od tebe vtipnější články, tohle je tak na 5. cenovou :-)

Jinak Zoo je super výlet.

1 0
možnosti

Paní Dubcová, my na Moravě uslyšíme heléé a zpozorníme. Prý je to náš pocit méněcennosti. To ani ne, ale spíš vzájemné štengrování čížků a moravských balíků. Nejste zapšklá, jen to neslyšíte.;-) Tož zdravím:-).

1 0
možnosti

ZOO Lešná se Zlínem - Baťovo muzeum, řadím mezi zdařilé, rodinné výlety! Očumoval jsem střevíčky z křečka, boty z pneu i raritu - Velikost tenisky, legendy basketbalisty S. O’Neala ! Jeho výška 216 cm, 150 kg, bota jako galoše ... !

ZOO "jako Safari", docela průchodné, super. Zvláštní pocit, dívat se z očí do očí Pštrosovi. Byl volně přístupný, co když mi vyklovne voko ? Byl rozumný ...

Pak jsou tady ti , ještě rozumnější! Mají nejlepší nápady, ve frontě "Na kozy"! To já zase neměl. Jsa znaven, usedl na lavičku. Bylo teplo, maminy, dívky. Pštros mi neublížil. Tak jsem taky hleděl - Na kozy ! ... :-)

1 0
možnosti

Úplně jsem to slyšela a viděla ! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Andy ví, jak na to, a Móňa zase chce, aby každý viděl, že i když klofla chlapa v nejlepších letech, pořád je žádoucí. A závěr je vynikající.

1 0
možnosti

no prosim, a jde to i bez Baby

pekny, Vlcaku

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DR^ Ta pointa s výběhem je prostě půvabná!

3 0
možnosti
Foto

P. Vlku, to je Lepší než o Babišovi... Jen tak dál... ;-)R^

1 0
možnosti

Mat pravdu. O Zemanovi a Babisovi.....den v zadku.

2 0
možnosti

Den zacal krasne ;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik