Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Ubohý je Zeman, pan Vlk to jen vtipně komentovat.

1 1
možnosti
Foto

To by byl Zeman asi prvním prezidentem ČR, kterého by úřadující prezident USA sháněl telefonem jen tak na blind ;-D Čím by si to asi zasloužil? ;-D

1 0
možnosti
Foto

J80o73s39e73f 97B73á66r51t58a

24. 6. 2021 17:14

Haló tady Putin, pane prezidente Bidene, šlo by udělat rozhovor před televizními kamerami v přímém přenosu i pro americké diváky?

3 0
možnosti
Foto

Vlku, jste ďábel!

A připomnělo mi to Jardu Štercla, jak volá na zámek Konopiště:

"Haló, je tam soudruh Habsburk? - Těbůch Ferdo! ..."

Zdali by Biden použil také takové oslovení?

R^

7 0
možnosti
MV

Ještě tak bilej dům. Stačila ostuda u anglické královny!

10 0
možnosti
MB

Zasmála jsem se a smála bych se ještě víc, kdyby to nevypadalo jako skutečný záznam "v rámci zkvalitňování našich služeb bude náš hovor nahráván"

8 0
možnosti
JZ

Zasloužená vtipná karma R^:-)

8 0
možnosti
VB

Haló... je tam paní prezidentka Němcová? Tady Biden. Potřebuji poradit, jak se mám vypořádat s Ruskem. Měla byste na mě 5 minut čas?

2 12
možnosti
MV

On je humor a "humor".

12 1
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,87
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik