Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Další Covidius! R^;-D

0 0
možnosti
VB

Paní doktorka by vůbec neměla říkat, že ona už s dalším nemá co dělat, že pak už je to jen na očkovaném; ev. vedlejší účinky se dělí na ty, které někdy zaviní očkující osoba (chyby při aplikaci vakcíny ale i další), někdy vakcína, někdy se může podílet zdravotní stav očkovaného. Já si počkám, až se v ČR bude očkovat tak jako např. v Německu, kde se zdůrazňuje povinnost dostatečného informování očkovaného, a zvláště u určitých osob s určitým zdravotním stavem, někdy i ve vztahu k určité vakcíně, se má přezkoumat vhodnost očkování. Mně se nelíbí ten český velkokapacitní přístup a taky nemám ráda propagandistický nátlak, ten zpravidla vzbudí protireakci.

0 1
možnosti
KT

To si to malujete Davide, mně po šesti týdnech začalo svědit uprostřed čela a na temeni. Poté se dole vylouplo třetí oko a na hlavě raší zatím malé růžky. Slyšela jsem ale, že u některých to nakonec budou tykadélka.

Můžete se ale těšit, mám v podpaždí bouličky a je zjevné, že tam začínají vyrůstat další ruce. Ty se vám podle popisu vaší činnosti velmi hodí a podle druhu práce se vám třetí oko objeví spíše vzadu. Já pracuji u počítače, takže ho mám vepředu.

Celý covid je humbuk seslaný na nás kvůli očkování, protože zjevně jde o to abychom my, kteří ještě pracujeme, byli výkonnější a uživili ten zbytek darmožroutů.

Tak práci čest!

7 0
možnosti
Foto

Lidičky, před chvíli jsem dostal vyjádření ohledně očkování jednoho chytrého profesora. Je to dlouhé pojednání, základem je, že všichni očkovaní vším možným na podzim, nejpozději v zimě zemřou. Počkáme si na tato roční období a hin se hukáže. Chlape R^;-D to je za blog...

1 0
možnosti
VV

Zeme je prelidnena, Buh to zacina resit a prvni na rade jsou bezverci.;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak vítej mezi inventářem starýho Billa.... já už mám obě ;-D

1 0
možnosti
MM

Já teda čekal na ro aby mě píchla má praktická lékařka, ale dočkal jsem se. Dostal jsem toho Johnsona a příští úterý jdu k holiči a na zahrádku na pivo.

Pohoda. :-)

1 0
možnosti
VV

Mne pichla vcera vcela, tak jsem to namazal fenistilem a dnes uz o tom nevim.;-D

0 0
možnosti
Foto

I80v27o 45C98i38l39i91c33h

13. 5. 2021 10:37

U nás se tedy s nějakým testem před tím vůbec neobtěžovali a ani se na něj neptali, pouze jsem zaškrtal v jednostránkovém dotazníku například to, že nejsem těhotný a pak to už šlo ráz na ráz. Akorát se po píchanci mělo čekat 30 minut. Jinak rameno bolí jen velice lehce a jediné co jsem chvilku pociťoval byl takový pocit lehké zimnice večer (teplota ovšem zůstala normální), ale i to brzy přešlo.

3 0
možnosti

Provedl jste to Davide perfektně. Já jsem píchnutej Astrou, bez sebemenšího náznaku nějakých problémů - no, ....následně jsem musel moji nadpoloviční většinu doprovázet při nákupu a dostal jsem žízeň, že by....., nene, zpravila to dvě světlá, dvanáctistupňová, dobře vychlazená...:-P:-P:-P;-D

6 0
možnosti
Foto

Byl jsem na první včelku minulou středu. V 9 jsem se zaregistroval a v 11 jsem odjel s vakcínou v rameni. Ruka trochu bolela druhý den.

2 0
možnosti
Foto

Mě ruka bolela večer a chvíli ráno, trochu jsem byla unavená a toť vše. V úterý byla tchyně a stále ještě žije.;-D Jí nebylo vůbec nic, 73 let. Ani ta ruka jí nebolela.

3 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik