Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ruský havran je nejlepší R^

0 0
možnosti
Foto

;-D;-DR^

zítra to asi taky omrknu

4 0
možnosti

Ty minimalistické hýždě jsou jen optický klam k tomu zbytku.;-D

2 0
možnosti
RK

R43a80d92e28k 89K63o13h38u67t

11. 1. 2021 19:15

Pro podniaktele je momentálně nej teplákovka s fajkou. Nebo že by před Kauf v BMW M7, nějakém meďourovi GL jezdili soustružníci? Tři pruhy jsou již profláklé.

0 0
možnosti
DM

To bývalo v devadesátkách. Teď v tom chodí tak maximálně cikáni a Ukrajinci.

0 0
možnosti
Foto

Zrovna minulý týden jsem si přikoupil dvě bundy, jeden svetr, jednu mikinu, košili, několik triček, šálu a oranžovou čepici, která je dokonale reflexní, takže jsem už z dálky vidět.

Jsem rád, že v utrácení za oblečení (ano, jsem v tomto směru horší než ženská) nejsem sám.

1 0
možnosti
Foto

Svou radu jsem Ti, VLKU, napsal na fcb. Jen o sobě netvrď že jsi starý, v tvém věku jsem ještě byl v pubertě a panic...:-)

0 0
možnosti
DV

D87a18v54i98d 37V31l58k

11. 1. 2021 16:25

To jsem stále tedy v pubertě......byl jsem totiž již na vyšetřená prostaty;-D

0 0
možnosti
Foto

Davide, opatrně, přečtou si to Číňani, projedou si vaše starší, vlastně staré blogy, kde píšete o své postavě, a obviní nás, že u nás byl Covid minimálně deset let před nimi.;-):-)

1 0
možnosti
ND

Co saka?

Jsou jen dvě kategorie, dopnutelná pro suchary a nedopnutelná pro ležérní elegány.

Tip bych měla :-)

1 0
možnosti
DV

D14a41v47i26d 82V31l95k

11. 1. 2021 15:14

Saka jsem vyhodil minule. Mám pouze jedno, které trpí pokročilým "Nedopnelismem"

1 0
možnosti
MB

:))))))))))))))))))))) a za tohle může covid? Doma nesmí být nic k jídlu, to je zásada.

1 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,72
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik