Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-D;-D To je skvělý, Davide!

0 0
možnosti
Foto

J69a67n 84Š20i39k

7. 10. 2020 16:57

No na FB jsi místo debil použil zábavnější slovo, ale chápu, tady by Tě mohli smazat:-) Nebo Tě smázli i na FB? Hezký den

1 0
možnosti

Tak, když jenom vypadáte, tak to je bezva, ne? Jsou tu mnozí, co nevypadají, ale za to jsou.;-D

Dneska jste mě pobavil a potěšil.

7 0
možnosti
Foto

Já mám největší problém s rouškou při chůzi ze schodů.... rouška v součinnosti s panděrem to je vražedná kombinace ;-D

1 0
možnosti

D42a90v12i45d 88V47l73k

7. 10. 2020 16:40

Anebo když čůráš v roušce ,já tam nic nevidim;-D;-D

1 0
možnosti

I47v44a67n56a 41L87a61n41c30e

7. 10. 2020 15:58

Vím o čem mluvíte,R^ mám kolegu, také není žádný věchýtek. Má asi dva metry, velkou hlavu a jedna rouška se mu vejde tak akorát na zakrytí ustního otvoru. Mám vždycky strach, že ji shltne, spolkne.;-O My ostatní si s papírovou rouškou většinou zakryjeme přes polovinu obličeje a při nepozornosti i oči a potom nevidíme ani kam šlapeme:-(. S rouškama pozor na urazy.!!!!!!

1 0
možnosti
Foto

I17v54a15n 43M31a94r26e58k

7. 10. 2020 15:51

Velká hlava a malá rouška? Co tak zkusit trávnici? 8-oR^

0 0
možnosti

Šicí stoj, metr vysrážené husté jemné bavlněné látky a laskavé ruce manželky by nepomohly?

2 0
možnosti

Davide, to chce klid. Jedna naše herečka a Borat se zviditelnili zakrytím jiných částí těla, než úst. Ty to nedělej. Vezmi si místo roušky metr látky s obrázky zboží, které prodáváš a máš i reklamu.R^;-)

6 0
možnosti

co metoda klínku v zadní partii kalhot, když nejdou dopnout? nepomohlo by...?

Vlcaku, zdravím a fronty v kvelbu preju

2 0
možnosti

Dobrý den Davide, ráda čtu váš blog. Většinou se u něj dobře bavím a chápu, že sousta věcí je psána s nadsázkou. Jen v poslední době mám dojem, že víc řešíte že to či ono nejde a proto to není možné udělat, místo to aby jste se snažil vyřešit, jak by to jít mohlo a bylo proveditelné. A to je mmch. případ i vašich roušek. Opravdu z vlastní zkušenosti vím, že těch velikostí a střihů a materiálů (i pro astmatiky), ze kterých jsou roušky vyrobeny je nepřeberné množství (bohužel i v otázce ceny za pořízení), takže nevěřím, že by se nějaká pro vaši hlavu nenašla. Tak příště si ráda přečtu o vašem "výběrovém řízení" na pořízení či vlastní zkušenost s nalezení vhodného ochranného prostředku:-) P.S.: jinak nevím, že by někdo vypadal v roušce lépe než normálně, kromě paní z blogu Marka Valíčka - které nebyla vidět dvojitá brada ;-D.

3 1
možnosti

D67a58v96i24d 93V21l12k

7. 10. 2020 13:47

Paní Šárko já si z toho jen utahuju, neberte mne skoro nikdy vážně.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS