Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já vstávám brzy, ale prý taky hodně brzy chodím spát a rušil bych noční jednání vlády, tak se mi Andrej omluvil, že nezavolal ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ti jsem ten telefonát propásnul ;-(. Já už byl dávno v práci.

0 0
možnosti
Foto

Z hitu někdejší skupiny Mýdlo:

Já když vstávám, poslouchám Zákrutu.

2 0
možnosti
JS

Pro mladší ročníky je třeba dodat , že Zákrutu vysílal rozhlas ve 13,00

2 0
možnosti
Foto

To já musel vstát z lože už ve 2:25. Protože mne příroda hnala na ministerstvo. Tedy, na ministerstvo úlevy. Kdybych změnil směr ... R^

3 0
možnosti
Foto

Super, po ránu pobavilo. Ano po ránu, do devíti jsem nepoužitelný.

1 0
možnosti
Foto

důležité je se dát do použitelnosti do sedmi do zpráv:))

1 0
možnosti
MB

Já se o místo hlásím ! Jako píše p. Stejskal, kdysi jsem konal i u autobusů. Nástup, (nikoliv vstávat), směny na 03:30 hod ! I čučím, člověka to postihuje dodnes ! Dříve jsem to bral, že jsem všechny předběhl - dnes přemýšlím, jak přemluvit dupu - Nechť ještě spí a nenutí mne k pochodu na WC ! Tak bych mohl pak probouzet i kolegu Havlíčka - nezaspal by... !

Korektně - Rozhodnutí ministra Vojtěcha i oceňuji. Ukazuje se, že je člověk. Má svou hrdost i určitý rozum. Stejně zajímavé, jak "Kluci z plakátů mizí" ! Pan Bureš rozežírá své okolí, co hůře - ČR. Ta totální personální vyprázdněnost jeho spolku je obrovský problém ! Já osobně bych se měl ještě rychle přidat k Jermanové, volby se blíží ! Stal bych se šéfem komise hudby, nebo pozorování dopravních značek ! I auto bych dostal, abych si mohl dojet do svého kadeřnictví ... :-)

2 0
možnosti
LH

Škoda že čas neustále szírá virus Babiš..... Jako by to bylo za jiných mocipanu lepší..

0 0
možnosti
JS

R^ Výborné, vtipné. Taky mi prý volali , ale já jsem ještě chrněl. Tak asi neprojdu.

1 0
možnosti
DV

D52a76v41i11d 22V46l48k

21. 9. 2020 9:41

To nemáte šanci musíte vstávat před čtvrtou jinak Vás porazí Havlíček.

1 0
možnosti
RP

Je vidět, že s Vaším pracovním vytížením jak nám občas ve svých blocích prezentujete to ještě není tak hrozné když jste stihl tak úsměvně a hned reagovat na odstoupení pana Vojtěcha.:-)

1 0
možnosti
DV

D45a75v47i50d 53V82l31k

21. 9. 2020 9:42

Přiznám se Vám ,že jsem neodolal. Ráno jsem chystal prodejnu a na Evropě to hlásil Leoš ,když jsem přejížděl do druhého obchodu a to bylo hned to jsem napsal za čtvrt hodiny.

1 0
možnosti
Foto

Ani po dvaceti letech v důchodu jsem nenašel na vnitřním budíku vypínání. Asi bych měl zase chodit do práce na šestou...;-D

1 0
možnosti
MS

;-D Určitě by zabodoval Jan Werich:

Kdy procitáte? ... Časně ráno, kolem jedenácté!

3 0
možnosti
DV

D28a90v66i47d 76V60l80k

21. 9. 2020 9:43

Ten by dneska nedostal ani toho Národního umělce

1 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,62
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik