Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... Milionářu blbé... Aby se ti neobesila koza... ;-D

5 0
možnosti
MN

Pokud se takto hodnotí, dovolím zařadit sebe tak jak W.Ryvola: "Chodil světem hobo sám, znal už každou zem až jednou si řek, tak tady už jsem byl a leh si i se svým psem. Hledal jsem všude a nikde sem nenašel takovou zem, kde bych byl rád, že slunce svítí a nemusím se prát se všema lidma o kousek chleba no a se svým psem."

1 0
možnosti
DV

D83a96v39i70d 25V17l75k

20. 9. 2020 17:35

Chtěl jsem Vás trochu pobavit, aby to furt nebylo samý Covid. To vědomí , že v týhle republice je skoro každý vlastně milionář i když někdy "Milionář z chatrče" Vás snad trochu přivedlo na jiné myšlenky.:-)V

1 0
možnosti
MB

Je dobré psát podobné blogy. Korona už sedí všude, i v botě domácí. V ČR je skutečně milionářem skoro každý. Chatař, majitel bytu o RD nemluvě. Nebo si i prachy uloží do zboží ! Tím vysněným je pak asi ten, kdo má milion pod matrací a nemusí na něj šahat. Zrada ! Virus číhá i tam. Je v podobenství 3.5 % inflace. Za rok mu sežere pouhých 35.000 Kč ! Jsme národ skutečně chudobných milionářů, z chatrčí. Obrana existuje - Kdo není dotován, okrádá vlastní rodinu!:-)

1 0
možnosti
Foto

R^S těmi miliony se přidávám k Horstovi a Markovi:-)

1 0
možnosti
Foto

J43a10n98a 34M27a89j48o46v81á

20. 9. 2020 13:12

No jo... Málokdo je ochoten připustit, že je potřeba se snažit, učit, pracovat, posouvat...

Že na každé auto, dům, dovolená znamená ks práce...

2 0
možnosti
Foto

Horst to napsal přesně: Milionovej chlap! R^R^R^

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
8 0
možnosti
BH

Otec nám třem dětem názorně ukázal co je to komunismus. Při svačině nestačil krájet uherák jak jsme v pořadí natahovaly ruce pro kolečka. Po dokrájení měl každý svůj "příděl" sněden, jen já nejmladší ještě tři kolečka, načež otec pravil: "Petr nemá, Pavel nemá, já nemám! Tak se rozděl!" Načež sebral má kolečka uheráku a rozdal klukům. Třetí kolečko mi po naznačení že ho sní vrátil.

Poučení pro celý život.

8 0
možnosti
JJ

J21a50n 77J21a83n71u22š55k61a

20. 9. 2020 10:01

pouceni - Urvi a spotrebuj vse co muzes co nejrychleji.

2 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik