Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

myslíš, že na ten památný DEN, taky bude st.svátek a volno, jako na m.J.H. ?

0 0
možnosti
AL

David Vlk 66587

Facebook

Blog

No nic, chtěl jsem v té blbé atmosféře trochu srandy, ale příště se na to vykašlu, abych se zase náhodou někoho nedotkl.:-/

---------------------------------

Konečně jste pobavil! Ale on to není zase tak špatný nápad! :)

Pouze s tím kašlem na druhé, opatrně! V dnešní době to není moc zdravé!

:-)

0 0
možnosti
DV

D11a56v90i37d 54V21l63k

27. 3. 2020 10:07

Někdy mám Arnolde chuť Vás začít mazat jen proto , že mě prostě otravujete neustále obdobným způsobem jako otravný hmyz a někdy mám chuť dát Vám pár facek, ale víte co? Já neudělám ani jedno . Nerad bych Vás připravil o evidentně jedinou výplň Vašeho života : "Pruzení blogerů na Idnesu:"

To musí být ale Arnolde děsnej život...........a dobře Vám tak.

2 0
možnosti
Foto

A není to málo, Antone Pavloviči? Dva do Tesca pro jednu žárovku.....

3 0
možnosti
NP

Davide, asi je to přenosné i přes notes, u tvého čtení si dávám jablečný koláč a kuckám smíchy. Ještě že tu právě nikdo není. Neušetřili by mne ;-D;-DR^

1 0
možnosti
DV

D35a90v83i60d 34V85l72k

26. 3. 2020 18:44

No nic, chtěl jsem v té blbé atmosféře trochu srandy, ale příště se na to vykašlu, abych se zase náhodou někoho nedotkl.:-/

6 0
možnosti
Foto

Mě jsi určitě pobavil... navíc sám mám problém, že se občas musím vysmrkat (poškozenej nos) tak vím dobře o čem píšeš ;-D

3 0
možnosti
MS

Kdybyste nepokračoval ve svém (obvyklém) tažení proti seniorům, dal bych vám i karmu. Takto jen musím zopakovat - my, na rozdíl od vás, už nemůžeme umřít předčasně.:-P

0 3
možnosti
MS

Všichni lítají po krámech a vykupují mouku a další poživatiny, jen já tam jdu pro žárovku - jednu. A navíc jsem vtipný.

Promiňte, mně to připadá velice blbý.

2 1
možnosti
Foto

Ono Vám připadne blbý jít koupit žárovku, když Vám rupne?

Už vím, u Vás ještě elektřinu nezavedli. A louče neprodávají. ;-D

4 0
možnosti

Špatně jste to maskoval.

Jestliže se za normálních okolností nevhodné uvolnění zakrývá kašlem, doporučuje se v nynější složité viropolitické situaci postup opačný:-).

2 0
možnosti
DH

D63a27v42i83d 16H36o20r44á22k

26. 3. 2020 17:05

Ano dneska kdo si prdne, potvrzuje že je zdravý, jak říkala babička : "Jeden prd za deset doktorů".

Ale dneska stačí maličké zachrmlání, když Vám zaskočí drobek, a už nad Vámi, než se rozutečou udělaj křížek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 39,38
  • Průměrná čtenost 4982x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik