Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

No vida, taky to jde i takhle. Hezkej rok k vám všem, Vlčáku

1 0
možnosti
Foto

Hláška moravská: "Šeci ludé sú sobci. Každý myslí enom na seba, akorát já myslím na mňa!"

0 0
možnosti
Foto

Davide, hlásím, že já dole na noze mám díry dvě, ale na ortopedii mi je zašili.;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D To je krásně pozitivní!

Davide, můj známý si chtěl udělat výlet do Španělska, koupil si letenku a už se těšil. Jenomže nejstarší dcera ho ještě stačila potěšit hláškou: "Staříku, než odletíš, nezapomeň nám prozradit, kam jsi uložil svoji závěť" ;-D;-D;-D

P.S. Neprozradil a z cest se vrátil v pořádku domů.

4 0
možnosti
Foto

R^Já na nohou žádný díry nemám. Nebo možná blbě vidím.;-D

3 0
možnosti
JS

Je dost úsměvné, jak velká část těch pozitivních "dole", kteří dělají drobné podvůdky a podrazy v rámci svých možností, jsou přesvědčeni o své morální nadřazenosti nad těmi velkými podvodníky "nahoře".

Jak by to asi vypadalo při záměně posic?:-)

5 0
možnosti
JS

Kdo je bez viny ať hodí kamenem

0 0
možnosti
Foto

Pane Vlku,

já bych Vám moc přál titul blogera roku administrace.

Předloni jsem v diskusi tipoval buď Vás, nebo pana Vodvářku, na což jste tehdy pozitivně reagoval samostatným blogem. https://vlkdavid.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=661901

Titul a cenu za správné názory tehdy získal pan Vodvářka, tak letos už musí být řada na Vás R^

0 0
možnosti
DV

D73a91v23i65d 61V11l12k

31. 12. 2019 17:26

Já bych si přál pane Petříku zdravá kolena;-D

6 0
možnosti
VH

Davide ať je v novém roce líp a ono by nás to bez těch Ličkům Standů a spol. ani nebavilo....:-)

3 0
možnosti
Foto

Ahoj Vlčáku, tak nějak jsem přelétl i ten Tvůj první a ne že bych se nebavil, ale připadal mi až moc depresivní. Tenhle je o moc lepší.

A i když Zdenka Ortová píše, že si nemáme dávat závazky, tak já jeden mám. Nebudu reagovat na některé lidi, které máš i tady Ty v diskusi. Když si to pročteš, tak jde pořád o stále stejné narážky, stále stejné "kvality" a obsahu. A trávit čas jen tím, že na tyhle věci člověk reaguje, je zbytečný.

Takže, dnes naposledy - celé Tvé rodině i těm, co k ní patří. Hodně radosti, štěstí a dobré mysli. VR^

3 0
možnosti
DH

D78a15v31i28d 44H61o25r94á38k

31. 12. 2019 16:16

Ano, souhlasím skutečně jak píšete, u některých je kvalita a obsah stále stejný, nebo podobný, Ale prosím uvědomte si, že ne všichni, kteří tu už občas napíší nějaký komentář, či diskusní příspěvek nedosahují Vašich kosmických výšek intelektu.

A tak alespoň v tom posledním dni tohoto desetiletí k nám, kteří Vám nesahají ani po výšku podpatků, kterými si zvyšujete jak postavu, tak ducha, buďte trochu tolerantní.

4 1
možnosti
JS

Ten první blog byl skutečně o mnoho lepší. Nejsem Váš fanda , ale s chutí jsem jej přečetl až do konce. No a ty jistoty v druhém blogu se velice rychle mohou stát nejisté, např bod 5 Star dance asi nebudou. Palec nahoru je pro první blogR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS