Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kdyby to nebylo k pláči...no řvu tu smíchy, řvu....R^

2 0
možnosti

Davide je to smutné. Je to, jako kdyby nacistické pohlaváry soudili až v roce 1975. Včera jsem viděl dokument o Jakešovi a to ještě nevěděl, že půjde na 30 let na Mírov...!!

1 0
možnosti
Foto

P45e47t28r 55J31o75h10n

27. 11. 2019 7:20

Vietě čo robítě ;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Super! Vieš čo? Choď do (...) dokiaľ ti slušne hovorím! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Davide, kdyby se tě zřekli případně rodiče, určitě bych si tě adoptoval:-)

1 0
možnosti

A já myslel, že je státní zastupitelství pod Pavlem Zemanem nezávislé. Nebo to mám chápat tak, že mu a jeho podřízeným vláda potažmo AB nařizuje koho stíhat? V tom případě se Letné nepovedly ;-)

2 0
možnosti
Foto

...Andreji, okamžitě řekněte, že uděláte státní pohřeb...co? No to je jasné, že to nejde...to nevadí...pak to učešeme, omluvíme se...No tak jeden trapas vůči pozůstalým no...no...ale lidi vám to nezapomenou, zhádají se...zlatá situace, pane předsedo...budete dobrým...tohle lidi nezapomenou.

No a co je mi do toho, že jsem kašpar...ať jdou do riti a do p..., to není důležité....dííiky Marek...

Tak nějak:))

6 1
možnosti
Foto

Přestaň napovídat, Márogděsi už nemá, z čeho by bral, ani sebemrskačství v Národním muzeu mu nikdo nesežral. R^

7 1
možnosti
Foto

;-DR^karma, a až bude nejhůř, tak se Babiš vyzná z lásky ke Kalouskovi. Veď čo sa škádlívá, rado sa mívá, nie?;-)

5 1
možnosti

D73a10v21i95d 70H73o28r92á34k

26. 11. 2019 19:42

Milá stařenko, ten konec příspěvku je hluboká pravda.

...a keď ja Vás v príspevkoch semo támo škádlievám, ako Vy mi to vraciáte?

Nijak! Nevděk!!! Ale lásky jsem od Vás doposud nepocítil ani za nehet.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS