Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZD

Rozum, nadhled a odstup. Oceňuji.

0 0
možnosti
MB

Opravdu, to je již za hranou rozumu a etiky! Mimořádně se sejde vláda, aby mimořádně rozhodla, poté mimořádně mimořádné rozhodnutí změnila a do vyjádření se rodiny zesnulého bude mimořádně mlčet! Dukovi je zabrán Kulturní dům a Hrad si stahuje vlajky dle potřeby! Já to chápu, ve prospěch lidu ! Nějaké protokoly, diskrétnost, rozum - Zbytečné zdržovačky na cestě pokroku ! Taky jsem zmoudřel - Já s tím souhlasím! Pochopil jsem, že tak to bude Lépe ! ... :-)

3 0
možnosti
Foto

" .... ale dneska říkám klidně, ať si ho "Goťák" má!"

Klidně, proč ne, já mu ho nezávidí a on zásluhy o stát a jeho prezentaci určitě má.

Klidně ... koneckonců, ono to zase nebude nic tak tragického v tom našem Kocourkově. Můžeme se třeba v budoucnu dočkat toho, že nějaký prezident si ho nezaslouží a bude mít skromný civilní pohřeb, naopak bude přiznán nějakému sportovci či zemědělci za zásluhy o soběstačnost v obilovinách. K čemu jsou tradice a zvyklosti nebo jiné atributy národa, když se stejně "rozpustíme" v EU, tak proč na nich lpět, že?

1 0
možnosti
DV

D39a13v70i67d 12V73l20k

3. 10. 2019 14:37

Rozpustíme v EU? Toho se nebojím.

0 0
možnosti
Foto

Každý z nás tak nějak kolaboruje se systémem, dřívějším i tím dnešním. To není nic nemorálního, pokud tím nikomu neškodí. Já říkám, že takový člověk vyjednává s bandity.

1 0
možnosti
MV

Kdo se nevyjádřil k úmrtí Gotta, jako by nebyl. Greta je zapomenuta. Kdo bude další na paškále?

7 0
možnosti
DV

D82a89v62i74d 15V20l47k

3. 10. 2019 13:20

Nevím jen ty už nic nepíšeš.

0 0
možnosti
VB

Ještě troška: Karel Gott byl mj. docela sčetlý člověk, znalec dějin, vč. osudů různých výjimečných osobností za nacistů či komunistů, např. Kreml odpůrcům mj. z řad umělců neodpouštěl a rovnou je zbavil života (např. fingovaná autonehoda).

0 0
možnosti
VB

Mocní, když se chtěli cítit víc v kramflekách, se vždy pokoušeli přisvojit si mj. lidem oblíbené filmové i další hvězdy, vč. spisovatelů (nebo taky vědce); tak jak Husák hodlal zneužít Gotta, tak jeho jméno zkoušejí využít i někteří dnes. Ale Gott napsal Husákovi dřív než Havel, že nesouhlasí s normalizací, známe vždy jen výsek skutečnosti, tak nesuďme druhé tak rezolutně. Gott byl na takové úrovni, že určité věci svědčící v jeho prospěch nikdy nevmetl do tváře kritiků. Jakýsi celonárodní pohřeb, ať bude mít jakýkoli název, si Gott zaslouží, jedině mě mrzí, že už nemůže z dnešního dění nic vtipně komentovat.

1 0
možnosti
VM

R^

Já se dokonce domnívám, že, v rozporu s názorem autora, byl Gott natolik vzdělaný, natolik zcestovalý a měl možnost se dostat do kontaktu s tolika veřejně významnými a nakonec i veřejně nevýznamnými, přesto významnými lidmi, že jeho tvrzení o (nešťastně pojmenovaných) iluminátech a světovém řádu má své opodstatnění. on podle mě nepatřil mezi ty, kdo mají potřebu si cokoli vymýšlet.

1 0
možnosti
JH

To je moc dobře, že se autor, alespoň dodatečně, ztopořil:-)

2 1
možnosti
DV

D24a87v47i65d 15V22l40k

3. 10. 2019 13:21

Zdravím svého oblíbeného Hatera. Není to trochu mimo téma?

1 0
možnosti
JN

Dnes karma i ode mě. R^

0 0
možnosti
DV

D90a17v17i74d 46V17l46k

3. 10. 2019 12:40

Tak díky Josefe.

0 0
možnosti
PS

P15e71t16r 23S18k90á10l42a

3. 10. 2019 12:23

Asi už se tady v diskusích opakuji. Vás ale považuji za soudného člověka. Co si tedy pod tím státním pohřbem představujete? Opravdu lafetu, šestispřeží vraníků, dělové salvy a další vojenské pocty?

0 0
možnosti
DV

D44a64v65i53d 85V78l61k

3. 10. 2019 12:31

Pane Skála poctivě odpovím já to nevím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,72
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik