Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EB

Vlku, vy jedna potvůrko lstivá... jedna sedí v kanclu 230 km daleko a on vytasí fotky takových skvostných větrníků...:-P

2 0
možnosti
Foto

J49a35n 82Š44i36k

30. 8. 2019 10:37

Článek skvělý a fotografie ještě lepší. K ní dodávám: Sladká žena se sladkým pokušením. Jsi šťastný muž!

2 0
možnosti
DV

D66a97v20i15d 44V26l14k

30. 8. 2019 10:53

Jsem mám báječnou ženu:-)

1 0
možnosti
Foto

Sakulentská věc, Davide ;-D

Mě v poslední době už několikrát odradily názvy Tvých blogů. Je to ovšem k mé škodě, protože když je otevřu, všechno je úplně jinak a dobře se bavím.

Zařekl jsem se, že nejsem žádný "donátor krve", abych jí doktory furt obšťastňoval. Což má potom strašný slapováýefekt, protože když po několika letech zavítám do ordinace, tak naše milá a laskavá paní Doktorka Obvodní začne jásavě volat na sestřičku: "Áááá, pana Trizuljaka jsme tu dávno neměli! Prosím, sestři, vemte mu krev! A nachystejte si hooodně zkumavek! Protože musíme vyšetřit tamto a ono a ještě prozkoumat támhleto. Jooo, a k tomu zkontrolovat takové, takové a takové ukazatele! Je z toho nekonečný seznam položek, pročež si bude moci paní doktorka číst v laboratorních výsledcích dlouhé hodiny málem jako v nějakém románu.

Ale mám to prokouknutý. V dávných dobách lékaři často léčili lidi tím, že jim pustili krev. Když tedy přijdu do ordinace a tam mi pustěj krev, tak mě vlastně už tím léčí! Jsem pak nadlouho vyléčen z jakýchkoliv myšlenek na návštěvu lékaře. A to je přeci spolehlivý ukazatel: Kdo nechodí po doktorech, je fakticky zdravý! ;-D

2 0
možnosti
DV

D21a72v68i17d 77V53l98k

30. 8. 2019 10:57

To máš pravdu pouštěli žilou docela často a třeba na vysoký tlak, to prý opravdu pomáhá.;-D

1 0
možnosti
Foto

Davide, celý článek je pěkný a vtipný, ale ten začátek s krevními odběry... ten mě dostal a rozesmál nahlas! R^;-D

3 0
možnosti
DV

D16a90v38i57d 85V54l91k

30. 8. 2019 10:58

No ale co stou krví dělají, dyť to jsou cisterny?

0 0
možnosti
JR

J52a83n 73R54á21ž

29. 8. 2019 21:33

Když vidím to "pokušení" taky bych se k vám se slovy " hezký vhled je na ten boží svět" pro nákup vracel.

PS. Karma a dík za vtipný text!

2 0
možnosti
DV

D72a69v55i34d 50V97l65k

30. 8. 2019 10:57

Díky za přečtení

0 0
možnosti
VH

Davide co mi to večír děláš? Ty větrníky vyvolaly pavlovův reflex slintám jak vlčák a budu si muset utřít obrazovku...aby to nebylo spojováno s tématem, ale po 60. snad ne...:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Bože, já chci větrník!!!! Davide, to už sem nedávej, slintám!;-DR^

1 0
možnosti
DV

D80a73v81i52d 76V21l75k

30. 8. 2019 11:00

Ten je extra karamelový Jituško,jsou hned pryč.je to divné ,ale největší zájem je o Větrník a Věneček, třeba Laskonka ,která je úplně báječná, ta nejde.

1 0
možnosti
Foto

Žaba sem, žaba tam, ať vám to šlape :D

2 0
možnosti
AL

Zcela objektivně:

-------------------------

Otevřít další z prodejen GRUNT je chválihodný počin. Osobní zkušenosti z těmito prodejnami jsou pozitivní a mají opravdu většinou kvalitní zboží.

Bylo by nečestné, nepoblahopřát tomuto podnikání úspěch a hlavně mnoho spokojených zákazníků. Stát by měl více podporovat v tomto odvětví drobné podnikatele.

Chválím facebookové stránky této prodejny.

Ať se daří.

R^

4 1
možnosti
Foto

Hele, napíšu Ti příhodu, třeba Tě to uklidní. jednu dobu jsem měl na záskok mladou sestřičku. Byla hezká a měla poměrně značné fysické přednosti. A bylo zajímavé, že když měřila tlak chlapům, tak byl vždycky vysoký, u ženských normální. Než jsem pochopil svůj omyl, posílal jsem ty mužské jako primo záchyt hypertense ke kolegovi k léčení.

Ale chlapů - pacientů přibývalo. Po jejím odchodu se vše vrátilo k normě.

Takže - pakliže k Tobě do krámu choděj mužský a okukujou Vladěnku ( a přitom pustí chlup), ber to jako bonus a buď v klidu, Vždyť to, cos psal v minulém blogu o té malé nevěře, platí i opačně.

Dík za pobavení. R^

6 0
možnosti
AL

Dneska máte v ordinaci sestřičky dvě a jedna z nich o vás nehovoří pěkně.

Zcela jistě neprávem.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS