Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Manzelcina prdelka jako bílý ledovec? Co na to Vladenka???

0 0
možnosti
Foto

R^ Já jsem spokojená, Davide, když Tvůj dědeček potvrdil, že v nebi dělá elektřikáře, jakým byl celý život, tak já tam teda budu půjčovat knížky.

Jen bych potřebovala vědět, když se v nebi tak pracuje, jestli je tam vůbec na čtení čas?:-)

1 0
možnosti
JP

J36a15n 90P55a26l12l14a26s

15. 6. 2019 23:21

Davide, moc jste pobavil, karma.

Ale ten ledovec v perexu... Nebylo by diplomatičtější napsat „dvě sněhové kouličky“?

0 0
možnosti
Foto

Já byxch si tam přišel jako v dětství, to byl soudruh Husák všude ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak to rozhodně nechci do nebe. Ještě abych posmrtně makala!8-o;-D

0 0
možnosti
Foto

To je ryzí poezie, Davide! R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^Peklo to jisti, Davide;-)

2 0
možnosti
IL

I96v50a33n41a 33L72a98n17c89e

15. 6. 2019 11:56

V sobotu vstavate dost pozde, dneska je sobotaa vstala jsem v 5.30 rano. A hned ctu vas clanek, ;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
MB

Nebe existuje, minule jsem si (skutečně @), dopisoval na téma s dcerou. Pravil jsem, že dědek sice už nežije, ale zase je zdravý! Pozoruje a má radost z jejího života. Jako Nezávislý zdroj - zároveň potvrzuji, že v Nebi se tabakizuje ! Tu byl opět, (ostatně jako svůj život celý), povolán na kádrové oddělení! Zcela zakouřená pracovna a u stolku Augustin - Gustáv. Postěžoval si, že jakkoliv celý život byl obklopen lidmi - Cití se osamocen ! - Ve svém hrobě - Leží sám. Rodič revanšista jej objal, (jako kdysi Oldřicha u táboráku) a říká mu - Víš Gusto, vždyť ty jsi docela zajímavý člověk, vzdělanec - Ale urva Komunista ! Co jsi se na mne, za života navyváděl ! Ozvalo se pokorné - Já vím, já vím Miroslave ... Nemáš volnou - sušenou Spartu ... ? :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,69
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik