Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Také znám jednu Květu a je to kadeřnice. Maminka mě důsledně napomínala, když jsem místo kadeřnice řekla holička...;-D;-D

Asi to nebude ta samá, už asi své řemeslo neprovozuje. Ale šikovná byla ani nad těmi mými vlasy moc nevzdychala. Mám takové těžko upravitelné.. Vyfouká se to na jedné straně, potom na druhé a mezi tím ta první strana zplihla. Ona jednoznačně řekla, nech si to dlouhé. Udělala chybu, že to neřekla mojí mámě. Ta pořád trvala na krátkých. S tím, že trvalá to spraví. Nespravila nic. Jen zničila.

0 0
možnosti
Foto

Davčo boží ;-D Karma a těším se na další podobné příhody! R^

0 0
možnosti
Foto

Kadeřnictví je skvělé. Každý, kdo odchází, vypadá jako člověk. ;-D

A tahle kadeřnice ještě umí zvedat sebevědomí, to je fajn. ;-)

1 0
možnosti
DV

D75a80v83i29d 11V14l18k

31. 5. 2019 11:11

A za pár šupů Bohunko;-D

1 0
možnosti
Foto

Takových Květ už je málo. Novodobé kadeřnice jsou jako politici: vyrobí problém a pak nabídnou (drahé) řešení na jemné, vypadivající, suché, lámavé, kudrnaté, vlnité, rovné, šedivé, příliš husté nebo nepoddajné vlasy ;-D

0 0
možnosti
Foto

Zavzpomínal jsem si, jak mě před dvěma týdny stříhala sympaticky opálená hnědooká černovláska, která mi sice nesdělila svoje jméno, ale místo toho si celou dobu pobrukovala nějaké balkánské rytmy. Zkásla mě o 125 ká čé a Novopečená kolegyně ze mě byla okouzlena. O tom až někdy jindy.

3 0
možnosti
Foto

Karma za hezký a milý p;-Dříběh. Vojta Dyk mi také jednou v Řecku "posloužil." Dělali jsme, že nevíme, kdo to je. Napíšu o tom.

2 0
možnosti
Foto

Dobře, že jste se ohradil. Kupírování uší je snad dokonce zakázáno.

4 0
možnosti
EB

beranům určitě ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
IL

I69v66a23n23a 24L73a62n80c67e

30. 5. 2019 13:44

Děti a staří lidé sebou na kadeřnickém křesle neustále melou, nevydrží v klidu.... Ale jinak ta vaše Květa by z fleku mohla být psycholožkou, dodat sebevědomí u holiče, já tam odsud pokaždé odcházím jak spráskaný pes, lepsí už to s mýma vlasama nebude... Jo, pobavil jsteR^R^R^ jako vždyckyR^R^R^

2 0
možnosti
VN

Karma a přání nenechte se odradit, neb mě teda umíte do dobré nálady naladit .R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,62
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik