Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sraz byl výborný z několika důvodů. Sešlo se větší než nemalé množství lidí, příjemně jsem si popovídal s nejslavnějším blogovacím šalinářem Pavlem i s druhou v pořadí oceněnou novickou Kačenkou, díky kombinaci zákusků a slivovice jsem si pěkně zabékal a v sobotu ráno jsem se probudil v 11:03. O tom až někdy jindy (to je tradiční pozdrav Majce Šípkové).

2 0
možnosti

D50a84v74i13d 70V46l13k

20. 5. 2019 15:50

No a teď by jsi měl Idnesu splatit dluh a začít psát nějaké blogy!

0 0
možnosti

Perfektní, zažívám podobné zážitky, ať tam jedu na nějaké setkání nebo jen tak. Vždycky to dopadne stejně. Karma.

0 0
možnosti

Davide, pražáci na Vysočině sázeli rajčata, seli ředkvičky a tak dále....:-)

0 0
možnosti
Foto

Bylo to fajn, Akorát jsem si s některými dostatečně nepokecala,ač jsem to plánovala:-)

1 0
možnosti

D87a29v97i60d 41V33l82k

20. 5. 2019 10:49

To je ale vždycky Šári.

0 0
možnosti
Foto

Davide pro mne blog ideál, hodně fotek, málo psaní;-D, vtipnej, srdečnej, jak píše Maruška - superR^R^R^ Slivovice byla vynikající, ještě v sobotu večer jsme na ní na chalupě vzpomínali. My občas do centra chodíme, ale spíš navečer v týdnu, to je tam míň lidí a třeba vínko U Bruncvíka pod Karlovým mostem (jen tak venku na stojáka u ohně) je super. Chodíme do uliček a na místa, kde není moc turistů nebo třeba když sněží, to tam není ani noha ;-D Taky nesnášíme tlačenice a rusky či německy mluvící občany. Ale že jich tu jeRv Jdu udělat taky fotoblog, fotek mám dost, ale dám tam jen ty pěkný ;-)

1 0
možnosti

Jo, jo, jó...blog...jupí!:-))))

1 0
možnosti
Foto

Hezké počtení, děkuju za něj!

1 0
možnosti

D25a52v19i71d 14V96l35k

20. 5. 2019 10:50

Taky děkuju za přečtení a za moc milou společnost jste se sestrou moc fajn.

0 0
možnosti

My centrum podjíždíme pod zemí. :-)

1 0
možnosti

Jo, to sedí. Mě když se v rodném kraji vždy někdo zeptá na něco ohledně třeba Václaváku, tak mu odpovím, že nevím, že je tam z tunelů metra docela blbě vidět.

1 0
možnosti

Ahoj Davide, hlásím, že flaša slivovice skončila u mě na hotelovém pokoji. A já už fakt nemohl, takže si frťana ještě dala paní uklízečka. :-)

1 0
možnosti

takovej slendrian, nechat na dne lahve slivky od Vlcaka!!!!

0 0
možnosti

no... pekne jste to uzili, jak vidim

0 0
možnosti

D14a87v90i24d 35V30l66k

20. 5. 2019 9:05

Máš u mě tričko.Pošli mně ve zprávě adresu, pošlu.

0 0
možnosti

taky mi tady ti prazaci chybi, hlavne o vikendu. dnes jsem v poloplnem autobusu neslysel nic jineho nez rustinu a nejake jeji dialekty. nakonec me uklidnil ridic, kdyz vylezl od volantu a na celou dlouhou stopetatricitku zacal hulakat, ze zastavky Hlavni a Sporilov vynechava, protoze tam nekomu praskla voda.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS