Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ČP

Hoši EET je správně, kontrolní hlášení také, a zajišťovací příkazy jakbysmet...Poctivé firmy jedou vesele dál. Nepoctivci to holt mají těžké - konečně. A co Vy, pane Vlku, máte s tím nějaký problém?

1 2
možnosti
DV

D56a30v62i70d 98V89l47k

22. 2. 2019 17:49

Já sem myslel ,že věkem člověk moudří,ale jak vidím neplatí to u každého.

3 0
možnosti
FF

R^;-D.....ale pomazali se navzájem pěkně, to je tedy fakt.

1 0
možnosti
DP

Ty ses tak rozvášnil, žes začal vynechávat písmenka. Jinak souhlas, rozčílil mě taky. Použila bych expresivnější výraz, ale to by neprošlo. :-)

4 0
možnosti
Foto

J17o39s33e39f 11B73á12r51t38a

19. 2. 2019 12:16

Pane Vlku,

mám pocit, že jste svůj blog napsal ještě před tím než ho pan Babiš pronesl na sjezdu.

A možná, že máte v záloze i další.

2 9
možnosti
Foto

R^ Karmoval jsem potichu už o něco dříve. Moc teď diskuse nestíhám. Drž se, Davide!

5 0
možnosti
JSS

Parodie a potvrzení starých časů! Copak si někdo myslí, že STB - agent je lidumil? Ještě jeden výrok byl farizejský - nekrást!! A co dělal on dosud - využíval - zneužíva l- likvidoval, ničil......

17 0
možnosti
VM

Karma R^ Bohužel, těch bez mozku, těch co skočili na nenávistnou kampaň vůči snaživým lidem a těch, co spolčením s ANOfertem cítí nějaký prospěch je zatím mezi oprávněnými voliči cca 20% a to stačí na to, aby si tento novodobý diktátor dělal, co chce. A třeba i dál lhal, jak když tiskne, protže guruovi je třeba to tolerovat a hlavně na vše rychle zapomínat.

Jak moc bych přál této zemi, aby i oněch 20% oprávněných voličů začalo používat vlastní mozek a ne ten guru AB.

20 1
možnosti
ČP

Já ho používám, lepšolide.

0 1
možnosti
FZ

,,Přeceda,, lže, kdykoliv ústa otevře a může jít o daně ,o jeho syna ,o Čapí hnízdo,o STB ,ale my jsme natolik tolerantní národ ,že kdyby někoho zavraždil, stoupnou mu preference z 32 na 40 %.Jen tý babce co prodává mrkev na trhu ty daně neodpustíme to tedy prrr!To by tak hrálo!

19 0
možnosti
ČP

A mně se to líbí. Na Babíše stále nikdo nic pořádného nevymyslel a to musí některé pěkně iritovat...

1 0
možnosti
KD

udavaci Babisovi snad uz nemuze nikdo verit. Mozna par zmatenych duchodcu ?

13 0
možnosti
LC

Podle posledních průzkumů +/- 32% voličů. Kolik to je u vašeho favorita?

6 4
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,62
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik