Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Davide.. a kde jsou manželky??? A cizí manželky?? Nezapomněl si na ně?

PS: byla to voda? Nebo??;-D

0 0
možnosti

"Některý ženský se v tom životě plácají, jak Maďar v lánu kukuřice. Prostě nevědí, jak na chlapy. Život pak musí naplnit trapnými náhradními aktivitami, jako je třeba vyhrocený feminismus, nebo vedení Ministerstva financí."

Nebo třeba vědí, jak na chlapy a přesto chtějí plnit život aktivitami jako je feminismus nebo vedení ministerstva financí:-) Divné je, že chlapa, který dělá i něco jiného než se stará, aby někoho sbalil, nikdo nepodezřívá, že je to pouze z jeho nevědomosti, jak na ženy. To jen ženám je předepisováno, po čem mají v životě toužit a na čem mají dělat.

Chce muž procestovat svět a nikdy nemít děti? Je to objevitel. (Žena je sobecká/nežádaná/lesba)

Chce muž trávit 60% svého života v práci? Je to dříč. (Žena je sobecká/chladná/neschopná)

Chce muž prohnat každou sukni, živit se malováním a drogovat při tom? Je to bohém (Žena je k....)

0 0
možnosti

D45a93v36i16d 28V69l21k

10. 1. 2019 7:24

Milá Vendulo, Vy jste v tom Vašem svatém rozhořčení nepochopila, že je to jen humorná nadsázka. Věřte tomu nebo ne, já si žen velmi vážím a mám je rád.

3 0
možnosti
Foto

Ze zásady neradím. Ženy jsou tak krásnými, úchvatnými, moudrými a tajemnými bytostmi - asi jako Luna oděná stříbrem mraků a šeptající tisícislovné poémy - že bych si za živý svět nedovolil radit :-)V:-)

1 0
možnosti

D95a74v54i46d 96V52l57k

10. 1. 2019 7:19

R^Já radím,ale zbytečně

1 0
možnosti
Foto

Svěřovací kamarád není špatná kategorie, ale zřejmě jen pro svěřující se ženu;-D.

1 0
možnosti

Davide zdravím a možná záleží jen na úhlu pohledu :-). Můj kolega se kterým jsem já i moje kolegyně v kanceláři již 15 let , vždy po víkendu povídá, že se na nás těšil a že mu stále připadáme" krásně cizí" ;-)

1 0
možnosti
Foto

A byla dobrá? Ta tvoje slivovička? To se dělá dělat chutě? ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Jo kamarád, to je taky vlastně fajn :D

1 0
možnosti
Foto

Přísloví "plácá se v tom jako Maďar v lánu kukuřice" jsem neznal. Ale okamžitě jsem si vzpomněl na scénku, kterou jsem kdysi zahlédl v Maďarsku. Vyjížděli jsme autem z vesnice a v tom jsme zahlédli skupinku lidí, jak s motykami (tzv. "srdíčka") na rameni kráčejí na obrovský rovný lán, kde cosi právě vyráželo ze země. Kdybych byl na jejich místě, asi bych propadl zoufalství.

2 0
možnosti

Pořídil jsem si pivovárek. To je jistější a neleze to na nervy. ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Vlku, jestli se ptáš jak se my muži vlastně díváme na ženy, tak odpověď je jasná. Máme v očích zvláštní rentgen, který umí proniknout přes všechny vrstvy oblečení;-D

0 0
možnosti

D58a48v90i60d 77V19l13k

9. 1. 2019 16:04

Ta ho máš taky?8-o8-o;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS