Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dvanáctidenní žrací orgie jsou úspěšně za mnou. Jeden lavor bramborového salátu vznikl na Štědrý den a padl za vlast o dva dny později, druhý lavor bramborového salátu vznikl 27.12. a opět vydržel dva dny a třetí lavor bramborového salátu vznikl na moje narozeniny a padl týž den s doražením včera. Nebylo to vůbec špatné.

0 0
možnosti

D77a95v11i59d 65V46l41k

2. 1. 2019 18:29

Páni Ty jsi borec, ty jsi měl dvě kola bramboráku? Smekám .Já ho miluju a objednám si ho u Vladěnky se smaženými kuřecími stehýnky k narozkám.

0 0
možnosti
Foto

Asi ještě všichni žerou, Davide. Včera jsme jeli 250 km k mamce. Cestou jsme potkali jen 16 sportovců, běžců. Je fakt, že na Štěpána se v Klatovech běží nějaký "běh", každý rok tam pobíhají lidi s čísly, letos jsme ale Klatovy minuli.... Takže jen 16 lidí v republice má dojem, že to přehnali. Ostatní vyrazí do přírody v teniskach a do posiloven až po silvestr.

Klidně ještě papej.... Máš spoustu času.

Zasmála jsem se, díky.

1 0
možnosti
Foto

My už jsme praskli.;-D

3 0
možnosti

Se zájmem jsem si přečetl, ale já o svátcích jedl přibližně stejně jako dny předtím (a snad i potom) čili dobrá snídaně, pak nějaké ovoce, bohatý oběd. A pak už jedu s potravinového kopce - slabší sváča a před spaním ještě jogurt, Vím, že je to zavrženíhodné, ale kdo bude za mne tahat ta kila do třetího patra. Navýšeného..

0 0
možnosti

D64a24v51i11d 97V42l17k

27. 12. 2018 16:33

To je fakt.

0 0
možnosti
Foto

Jááá jsem v hloubi přírody Davide a nejlepší pochoutkou tu mi je chleba pekaře a kamaráda, který začal po roce a půl znova péct, pěkně namazaný máslem tedy :D

Ale dobrou chuť všem co ještě "jedou " :)

1 0
možnosti

ty si proste hedonista! a pokud by byly nejaky novovorni predsevzeti, zkus to takhle (nechavam odkaz na reklamu, co jsme delali v listopadu v praze)

1 0
možnosti
Foto

Jenom to čtu, tak se cítím přežraná. Já jedu spíš na chlebíčcích, ale uf...

1 0
možnosti
Foto

R^;-D Davide, nekupuj žádné další oblečení, za chvíli bude všechno snězené, Vladěnce dej pauzu od vaření, uvidíš, že budeš pochválen a ještě ušetříš za oblečení a to budeš pochválen podruhé. No uznej, být dvakrát za sebou pochválen od vlastní ženy...;-D

0 0
možnosti

D55a22v53i64d 18V49l15k

26. 12. 2018 19:54

To to by bylo dvakrát tolik pochval, jak za zbytek života ;-D

0 0
možnosti
Foto

J52a66n 85Š37i27k

26. 12. 2018 18:53

A já mám zase neodolatelnou chuť puknout smíchy. I když...Právě se dívám na prázdný talíř cukroví a zkouším gumu na teplácích. Zítra jdu do práce a asi se nevejdu do riflí. Smích mě přechází...:-) Děkuji Ti za článek Davide

0 0
možnosti

D77a67v71i47d 89V26l71k

26. 12. 2018 19:53

A Bacha na ty tepláky někdy ta guma aj zaroste do břicha

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS