Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I54v36a98n51a 38L19a27n52c33e

17. 12. 2018 15:09

R^R^R^ 100% pravdive.

1 0
možnosti
IM

I90v46a28n 22M68i51n44á10ř

14. 12. 2018 23:08

Oscar Wilde: "Krásní mladí lidé jsou jen hříčkou přírody. Krásní staří lidé - jsou umělecká díla.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JM

Přesně tak - důležité je být krásný duševně!!! ;-D

2 0
možnosti
DV

D63a77v26i83d 40V72l26k

14. 12. 2018 22:18

Aspoň tak.

1 0
možnosti
TR

Výborné! :-)

Jako mladého a přitažlivého se mě to zatím netýká ... přesto se snažím být nohama na zemi. :-P

0 0
možnosti
Foto

přílišná posedlost vzhledem -svým nebo okolních lidí- je známkou nějakého komplexu ale pokud někomu přispěje k pocitu životní pohody a radosti to, že pěkně vypadá, nevidím důvod proč to odsuzovat-každý se radši podívá na pěkné upravené lidi než na zanedbané a nepěkné-vnitřní kouzlo a šarm dělají také hodně

1 0
možnosti
PK

Jo stáří je hodně nedustojná kategorie, já se tedy stále ještě cítím jak v předškolním věku a to nejen protože si tady občas něco přečtu od Elfů a další drobotiny, ale prostě , že mi to vyhovuje;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Jsou lidé, co jsou staří ve třiceti. Jsou lidé, co jsou mladí v padesáti. A to platí jak o fyzické, tak o mentální stránce. Třeba mě strašně štval jeden dědula, tak odhadem 70 let. Na kolečkových bruslích jezdím rychle. Ale když jsem potkal jeho, mé ego šlo k čertu. Jedeme spolu zhruba stejnou rychlostí, já po deseti kilometrech jdu na pivo, odpočinu si a vyrazím zpátky. Dědula, který tam byl už před mých příchodem mě potká na cestě zpátky. A takhle to bylo vždy, když jsem ho potkal. Neskutečná fyzička, na jeho věk. Nechci ani vědět, kolik toho ujede.

Co se mentální stránky týče, zrovna dnes napsala nějaká zhruba 25 letá holka své zkušenosti ze seznamky. Mentálně staří (fyzicky na tom byli různě) se strašně divili, že jí na seznamce vadí vykání.

0 0
možnosti

Odpráskl jsem to moc brzy. Ještě jsem chtěl dodat, že je mnohem lepší být hezký a mladý, jak fyzicky, tak mentálně, než starý. Já se ani nedivím lidem, že se chtějí kapku vyžehlit. Nejsem jiný (ale na operaci nepůjdu, na to jsem jednak srab, jednak za to nehodlám vyhodit peníze :-P)

1 0
možnosti
MS

Jak, budeme?Už jsem ;-) ...

1 0
možnosti
Foto

Podobné programy jsou esencí degradace lidské osobnosti. Budou se natáčet tak dlouho, jak dlouho bude ochota davu se na to dívat. Je mi těch lidí líto, že se tak snadno prodávají ....Tobě karma, Davide

8 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,62
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik