Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^R^Davide, v mé knížce podrobně popisuji jak budu v rakvi, přečti si to;-Dale s Tebou to tak jednoduché nebude;-D

1 0
možnosti
Foto

Já budu ta divná ženština, co ji dřív sežerou její kočky, než někomu začne chybět.;-D Jen škoda, že mě pak o půl roku nepřežijí kérky...

0 0
možnosti
MV

Sranda stranou, s tebou v rakvi bych se fakt nechtěl tahat. Škoda, že lidi nejsou prostě jen vyfukovaci. Klepne Pepa, vytáhne se špunt a vypuštěny tělo se zbali jako pláštěnka.

2 0
možnosti
DV

D61a83v74i15d 47V28l61k

2. 11. 2018 19:56

Neboj já tě přežiju;-D

0 0
možnosti
JM

Kdysi jsem to někde četla:

"Když ses narodil, plakal jsi a všichni se smáli. Žij tak, abys ses v smrti smál a všichni plakali."

Teda, jak se znám, já se budu tlemit tak, jako celý život, ....a uplakané ksichty nechci vidět.

1 0
možnosti
VN

Ano, Davide dneska jste mě opět rozesmál, a to tak že hlasitě ... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DV

D53a14v97i93d 75V45l72k

2. 11. 2018 16:12

A přitom takové morbidní téma.............

1 0
možnosti
VF

Nevím, ale ověřím si, jestli se smí popel vysypat do řeky. Ráda jsem cestovala, chci do Moravy a do Černého moře. Jen doufám, že v té době nebude kanál Dunaj, Odra Labe a nepoplavu do jiného moře.

0 0
možnosti
Foto

Nejspíš nesmí - ale kdo by v tom pozůstalým mohl zabránit?

Připomněla jste mi jeden film:

https://www.csfd.cz/film/270141-pout/

1 0
možnosti
JP

Není vůbec špatné uvažovat o smrti s humorem, Davide (natož o tchýni), i proto, že Zubatá moc smyslu pro srandu nepobrala (některé tchýně také ne, že). Někdo musí mít přesně vyřešeno, jak bude pohřben, kde, s kým, má našetřeno na oblek do rakve i pohřeb, sepisuje znění parte, kdo na jeho pohřbu bude mluvit, co bude říkat, co se bude hrát a pomalu i nápisy na věncích a druh povolených kytek. O závěti o sto stranách ani nemluvě. A přitom je jediný, kdo si to neužije, i když to podle všech jeho pokynů klapne, až to víko zaklapne. Já hodně přemýšlím vlastně o jediném, o dědictví. Pracuji pilně na jeho minimalizaci a spravedlivém rozdělení zbytku, protože všude kolem sebe vidím nepěkné příklady rozhádaných dědiců “až za hrob”. A to by mi vadilo, ať už “na výsostech” nebo v pekle.

0 0
možnosti
DV

D59a41v70i60d 70V98l91k

2. 11. 2018 14:03

To je fakt ,nejlepší je dědictví sám po sobě prožít Josefe;-)

1 0
možnosti
Foto

tak se mi zdá že jsem s tím nakupováním hrobu rozpoutala hotovou mánii;-D

jinak nebožtík musí být samozřejmě sexy- nevíš že pak v noci vylézají z hrobu a křepčí na hřbitově? A nebožky si pak vybírají zákonitě k tanci jen ty největší fešáky-protože na rozdíl od živých už nehledají sponzora, takže nepodcenit přípravu hoši;-)

1 0
možnosti
DV

D39a20v29i57d 92V87l15k

2. 11. 2018 14:04

Prosím tě, nedělej si iluze nebožtíci už nehřeší,takže je opačné pohlaví absolutně nezajímá;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Davide, mýlíš se. Musíš se do futrálu pořádně voháknout a pod tím vohozem mít parádně vysportovaný tělo. Nikdy nevíš, co kdyby po Tobě v hrobě začala házet očkem nějaká sličná červice;-)

0 0
možnosti
DV

D61a52v81i62d 93V84l64k

2. 11. 2018 13:40

Tý jde jen o žrádlo Honzo :-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik