Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB
MR

M78a47r92t37i66n 62R28ý82d90l

29. 10. 2018 9:19

Výborný, děkuji za krásné ranní pobavení. Večer si taky zaskáču, možná sousedům spadne lustr ;-D Karma

1 0
možnosti
VN

Smíchy natřásá se mi všecko. Celý život jsem s tím bojovala, ale medajli jsem nedostala.;-D

1 0
možnosti
Foto

Taky mě napadlo, že bys mohl zkusit sumo. Jednou jsem na to koukal v televizi - dva špekouni do sebe narvou a jeden druhýho buď musí srazit na zem, nebo vyhodit z nějakýho kruhu. No a nejlepší na tom je, že po těch špekounech prý prahnou malý Japonečky, protože je to prý bezvadná partie.

Tak nebuď smutný, klidně si dej každej večer půlku prasete a kariéra Tě nemine.R^

1 0
možnosti
SL

Sumo prý hodně leze do peněz. Někde jsem četl, že denně sežerou desítku (i více) kuřat a pytel rýže. Jen žerou a posilují. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

symfonická skladba o pohybu tuku ;-D;-D

jinak karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Jako nejstarší ze sourozenců, levák, nekuřák, svého času hudebník, navíc po otci basketbalistovi nadprůměrně vysoký bych měl být chytřejší než Chuck Norris. Takže u mě dobrý.

A po více než roce jsem se postavil na váhu a zděsil jsem se. Ta moderní potvora s digitálním displejem ukázala jen 99,4!!!! Kde jsou ty zlaté časy, kdy jsem byl hrdý na hodnoty mezi 100 a 110!!!!

1 0
možnosti
Foto

R^Ólalá...ani jsem se já čokoládová indianka nepředstavila- jmenuji se náčelník Juliette Binoche Bromden,hbitý košte. :))A tebe při svátku moc a moc zdravím:-)

3 0
možnosti
Foto

R^Ještě štěstí, že mezi těma "inteligentama" jsou leváci, jinak bych si ani neškrkla. Nehulím, jsem nejmladší z rodu a navíc su malá;-D

4 0
možnosti
DV

D32a27v98i51d 92V48l57k

28. 10. 2018 15:36

Co experimenty s lehkými drogami Jituš?;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 36,39
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik