Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Davidku, nic si z toho nedělej. Já jsem sluníčkář, ačkoliv jsem bílá jako vápno.

0 0
možnosti
Foto

Davide , je to humorné , leč ne až tak nemožné. Mám velmi dobrého přítele - sluníčkáře a ten má ( jak bývá v kraji zvykem) manželku - "zemanovku , koblížkářku a babišovku".

Ač lidé vzdělaní , inteligentní , dobře situovaní a v podstatě se o politiku příliš se nezajímající - dopadli po jedné zprvu nezávazné hospodské diskuzi přesně tak , jako v tom snu.

Neptám se , zda sexuálně - politická pauza trvá . Kolega je však jakýsi nevrlý a věčně naštvaný a jeho manželce se dělají na obličeji nepěkné vřídky.

Tak ti Karli nevím;-D.

2 0
možnosti
DH

Jak je jistou tradicí, tak zase v tom Vašem článku nemůže chybět nějakej sexuální podtext.

Proboha, snad by to skutečně chtělo řešit !!

Zajděte buď k odbornému lékaři, či navštivte případně nějaký "vykřičený" dům ať Vás tam konečně uspokojí, a nemusíte to své trauma neustále vyřvávat do světa. Snad jako úspěšný podnikatel na tohle řešení nějakou tu korunu dohromady ještě dáte.

1 3
možnosti
OP
JZ

Musím říct, že tento blog mě donutil k opravdu hluboké sebereflexi. V důsledku jsem se rozhodl, že omezím používání slov "sluníčkář" a "kavárník" a vrátím se ke starým dobrým osvědčeným výrazům "hlupák" a "pseudointelektuál".

0 1
možnosti
DV

D48a94v32i80d 92V67l25k

21. 9. 2018 6:45

Nebuďte k sobě tak krutý,stačí když si to o Vás myslí ostatní.

2 0
možnosti
LH

Tak hlavně že nestranni admini mají jasno :-)))))

0 0
možnosti
DV

D70a86v70i52d 14V27l94k

21. 9. 2018 6:47

Nerozumím napište konkrétně Vaši připomínku.

0 0
možnosti
Foto

Safra, to já měl sen, ba přímo noční můru, že přijdu večer domů a tam je vyměněnej zámek a na dveřích vylepená cedule: "Ani mi nechoď domů, když seš ten xenofob, nácek a antimigrouš!" ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

sluníčka to nemají lehké ale že by to mělo ohrožovat i sexuální život se mi nezdá;-D

3 0
možnosti
Foto

Domů politiku raděj netahám a jsem o tyto sny ochuzen.... snad jsem to nezakřikl....;-D

1 0
možnosti
Foto

Konečně mi někdo dokázal jasně vysvětlit, kdo je Sluníčkář. A žejmě čím snědší, tím sluníčkářštější.

Díky, díky, díky. R^

Začnu si zase udržovat aristokratickou bledost. :-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,88
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik