Diskuse

Sex ve třech.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ženy nemají potřebu o sexu tak často mluvit jako muži-nemusí se chlubit počtem zářezů.stačí jim podívat se do očí kamarádky a beze slov pochopí, proč se jí dneska třpytí oči víc než jindy-takže jo, ženský jsou vyšší levelR^;-D

0 0
možnosti

D44a98v70i55d 90V48l43k

25. 7. 2018 14:55

Jojo ty třpytící se ženské očiR^

0 0
možnosti
Foto

;-D Já úúúúmřu ;-D;-D;-D;-D. R^ Karma. Pane Vlku, kromě jedinečného smyslu pro humor zřejmě máte i poněkud sebevražedné sklony.;-) Ja bych si netrofnul s podobným tématem před manželkou vyrukovat. Asi bych měl druhý den funus. Gratuluji Vaší paní, že Vás dokáže brát s nadhledem.

0 0
možnosti

D79a34v40i50d 89V32l90k

25. 7. 2018 14:57

Láďo ona jak je ten "Vyšší level,"tak je shovívavá k nám co se plazíme dole. ;-D

0 0
možnosti

J84i22ř13í 34B84o95č74e32k

24. 7. 2018 10:13

máte odvahu. já se na tohle zeptat doma, tak je měsíc tichá domácnost. "Ty už mě nechceš.....určitě mi zahýbáš....." I když, jednou na to řeč přišla. Ale to jsme byli svobodní a o hodně let mladší

0 0
možnosti

blbý je, že jak ženy, tak muži mají odlišnou představu, ženy chtějí trojku s dvěma muži a naopak ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ta Vaše žena je perfektní, nepíše taky nějaký blog? Mohlo by to být zajímavé čtení ;-D

1 0
možnosti

D18a84v66i42d 61V74l27k

24. 7. 2018 8:46

Jsem její tiskový mluvčí.Ona život nepopisuje ,ona ho jen žije. Já si ji trošku sobecky schovávám pro sebe.;-)

2 0
možnosti
Foto

nééé - o o - bojím, ale o obojím :-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Vlku, já miluju všechny vaše postelové scény R^

... víte, já ležel předevčírem s manželkou v posteli a bavili jsme se o tom, jak se oba stydíme, kam se ta naše česká politika a naše republika s ní dostala."

Nádherný, něžný humor. Sex i politika R^ Díky, že píšete o o bojím.

4 0
možnosti

D42a41v27i80d 61V13l44k

24. 7. 2018 8:48

To by byla kniha "Postelové scény stárnoucího Vlka";-D;-D;-D Moc děkuju Hanko. S Vaší jmenovkyní mám taky spojen hezký kousek života, ale to Vladěnka nerada slyší;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Davide, jako koreanista amatér Ti vřele doporučuji metodu zahrnutou ve filosofii této pokrokové země - čučche....Bylo zjištěno, že prostá korejská tkadlena při spatření obrazu Kim Ir Sena začíná provádět extatické pohyby končetinami a pánví. Vydává přitom méně artikulované skřeky. Prostý korejský soustružník naopak při spatření téhož obrazu ztuhne ( a to zcela a všude ), skřeky jsou zde variabilní. Tato trojka je pak schopna tvorby dalších spokojených občanů této nejpokrokovější země na světě. Takže sex ve třech jedině na korejský způsob. R^

6 0
možnosti
Foto

Doporučuji na hlavu mokrý hadr! :)) a neblbni ;) Jinak karma za odpovědi tvé ženy. R^

1 0
možnosti

D38a35v20i68d 72V64l20k

24. 7. 2018 8:04

Na hlavu to nepomůže Bohunko;-D;-D;-D Jsou situace ,kdy mužské tělo ovládá zcela jiný orgán;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Davide, bu ́d máte stejně vtipnou a pohotovou ženu jako Vy , nebo ji vkládáte do úst své věty :

.... to máte z toho , jak vy muži furt čučíte na fotbal.... to nemá chybu;-D;-D

1 0
možnosti

D39a48v44i83d 81V16l96k

24. 7. 2018 8:03

Je báječná:

0 0
možnosti
Foto

Možná by neškodilo se vrátit k základům sexuální výchovy na slovenských školách. Je to dávno a pravopis slovenštiny jsem nikdy bez chybně neovládal. Nicméně osnova tohoto předmětu mi v paměti zůstala, i když jsem tam do školy nikdy nechodil:

1. Ručka v ručke

2. Volačo v ručke

3. Ručka vo volaču

4. Volačo v papuli

5. Papula vo volaču

6.Volačo vo volaču

A to je všechno. VVVR^R^R^

Vám Davide díky za dobrý článek!!!!!!

5 0
možnosti
Foto

Na VŠ to pak měly přednášky tuto osnovu:

1. Shrnout látku

2. Probrat hlavní body

3. Vztyčit problém

4. Jít do hloubky

:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS