Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Davide, věřte, že všechny čtyřicítky po přečtení nadšeně omládly. A jestli některá ne, pak tu čtyřicítku doteď jen předstírala.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^mládí je prostě krásný samo o sobě-však ona se Vladěnka na ulici taky určitě spíš ráda podívá na pěkný vyrýsovaný svalnatý tělo nějakýho mladíka než roztřesenýho pupkáče-mimochodem, kdoví jestli nějakýho zajíčka netají, ženské totiž když nemají čisté svědomí tak často vyprovokují hádku právě o tom, co je v koutku duše hryže;-)

0 0
možnosti
DV

D12a84v52i75d 83V74l41k

20. 7. 2018 10:59

To víš ,že jo mám pocit,že s přibývajícím věkem začíná být tak trochu"mlsná." ;-D;-D

0 0
možnosti
ŠM

Vlčáku a když práskeš dveřma u ložnice ty, jdeš taky spát k dětem? ;-)

PS: neboj,ono to Vladěnku brzo přejde.....

0 0
možnosti
DV

D91a73v79i44d 66V80l88k

20. 7. 2018 8:31

Nemůžu jít spát k dětem, jsou to taky ženy;-)

0 0
možnosti
DV

D30a19v57i66d 14V61l37k

20. 7. 2018 8:30

Ani trochu??;-D

0 0
možnosti

A tak ona ta Vladěnka je mladá holka, když takhle dovádí!:-)))

Ona nezná, že pes, pardon vlk, který štěká, nekouše?:-))))

1 0
možnosti
DV

D10a10v66i21d 49V78l65k

20. 7. 2018 7:09

Vlk Marie neštěká:-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^ Karma. Jak říkal jeden známej nebožtík sexuolog a televizní hvězda: "Chlap, kterýmu se nelíbí pěkný žensky a neohlédne se za pěknou babou, není normální." Konec citátu.

2 0
možnosti
Foto

Jdu se zeptat jestli se manželovi libí mladé holky. Nebo raději ať zase do noci nepřemýšlím o blbostech. Jinak Vlku pobavilo R^;-D

1 0
možnosti
JH

Měl byste své paní logicky (to nemůže selhat;-)) vysvětlit, že podle výzkumů hebefilií "trpí" až 80% zdravé mužské populace, a tudíž není považována za úchylku od normálu. Čili že může být ráda, že má zdravého normálního chlapa!:-)

0 0
možnosti
DV

D77a92v25i29d 59V89l88k

19. 7. 2018 20:07

Tak Vy to máte taky? Ale mě už se líbí i čtyřicítky! Nejsem tedy divnej?;-D

0 0
možnosti
Foto

Mladý holky 40??? Opravdu mladý? Prý jsou to zralé ženy... Hm.. Hned řeknu mému muži, že jsem mladá holka, jsem zvědavá na reakci :))))

2 0
možnosti
Foto

Záleží na úhlu pohledu. Když jsem mlsně koukal v třiadvaceti po krásné, nádherné pětatřicetileté laborantce v kraťučkém plášti, tak mi připadala dost stará, a i když jsem měl hříšné myšlenky, tak jsem se jí docela bál. Že je moc stará...:-) No a když jsem její dvojnici, přibližně stejně starou viděl v pětapadesáti, tak jsem si říkal: Hergot, taková nádherná žabka, ta ještě nemá ani rozum ze života, ta by stála za hřích. No a fčil babo raď. ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,13
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik