Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

to p.s. me rozsekalo

pekny prazdniny, Vlcaku

1 0
možnosti
Foto

Super blog. Už nemám děti školou povinné, tak mi to ani nedošlo, že jsou prázdniny. Jak já je milovala.R^V Tedy dcera ještě studuje, ale to už není povinnost. Mi příjde, že ji to i baví, netuším po kom.;-D

1 0
možnosti
DV
VN

Trošku nadsazené , ale tolik je v tom pravdy ....;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DV

D58a80v84i88d 95V62l80k

30. 6. 2018 19:14

Díky za přečtení.

0 0
možnosti
PS

P43e53t89r 63S92k44á71c81e28l

29. 6. 2018 23:00

Koncem června všem učitelům říkám, že jim prázdniny utečou jako voda. A začátkem září jim říkám: "Vidíte, já vám to říkal...". Proč mne nemají rádi...?

2 0
možnosti
Foto

R^tak hlavně že učitelstvo i žactvo přežilo další školní rok ve zdraví :-)R^

1 0
možnosti
PS

P72e51t28r 81S32k20á88c59e41l

29. 6. 2018 22:53

Nejen ve zdraví, ale stále více mě potkávají velmi dobré zprávy o stavu vědění nastupující generace. Jen namátkou....vnuk mého životního přítele je ve věku 19 let a od října začne studovat dvě vysoké školy v Praze a vážně uvažuje o fakultě psychologie v jiném městě. Totiž připravoval svoji mamku k přijímačkám na fakultu psychologie a tak se i on sám přihlásil a uspěl! Geny našich předků se nezapřou a proto jsem optimista, bude líp...protože takových chlapců a děvčat je vícero. Oni myslí a jednají jinak, líp,R^

Pro odlehčení, poslechněte si co nyní já mám ve sluchátkách:

https://www.youtube.com/watch?v=KD1BifgIVcI&list=RDjCkRkhW51Uw&index=29

Pan Neckář...R^

1 0
možnosti
Foto

Také jsem u vysvědčení slýchávala, že se učím pro sebe. Pokud jsem vůbec někdy dostala za něj dárek, tak snad jenom maličkost, ani to se mi nějak moc nevybavuje. A po maturitě s vyznamenáním jenom ohodnocení, že mít pěkné známky je samozřejmé. Žádná oslava. Alespoň trochu uznání mi chybělo. Takže, vždy se najde u potomka něco k pochválení a pak... už jenom šťastné prázdniny!!!!!!

3 0
možnosti
ŠM

a teď si představ,že já mám na vysvědčeí svátek..takže nejen, že jsem se učila pro sebe, ale právě za to výzo,jsem slýchala-buď ráda, že ještě nedostaneš..a to nebylo nikdy tragický,jen holt samý nikdy nebyly, ale vyznamenání vždy....

0 0
možnosti
Foto

Tož děcka děkujem, že nás z toho vysvědčení neklepla pepka!;-D

2 0
možnosti
Foto

Davide, já tak miluju ty Vaše blogy psané ve skvělé nadsázce, takže dneska jste mě fakt moc potěšil!R^ Vaší formulaci: "...abyste sa naučily ráno vstávat a nechodily pak pozdě do práce," se směju potolikáté, pokolikáté dnes Váš blog čtu, to znamení po třetí;-D.

4 0
možnosti
Foto

Když si tak matně vzpomínám, když byl den vysvědčení, plížily jsme se, my děcka tak, aby jsme na sebe moc neupozorňovaly, o nějakých odměnách nemohla být řeč. "Šak sa učíte pro sebe", dodával otec, když se mu v ruce preventivně třásl šlaušek na víno a měl vlastně pravdu.;-DR^

4 0
možnosti
Foto

Jitko přesné. A měli ti naši rodičové pravdu. Jitko, zdravím...R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Taky jim to všem přeji. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 37,96
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik