Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ a že to GDPR u nás mělo mocné PR (džý dý pí ár mělo pí ár). Jsem napsal i analýzu, povinnost předsedy, bývalého analytika;-) Nebudujeme zase "Potěmkinovy vesnice"?

0 0
možnosti
Foto

Můj pracovní stůl vypadá úplně stejně. Jenže já mám kancelář doma v jednom pokoji. Do bytu si žádného gdprdeláka nepustím. ;-)

2 0
možnosti

všechna data pod petlici...takže od teď neslavíme ani narozeniny,protože nikdo nebude vědět,kdy je máme a že máme případně nějaké výročí...nebudeme slavit výročí svatby,protože nám je nikdo nepřipomene...to GDPR vymyslel chlap!!!!;-)

3 0
možnosti
Foto

Někdy se mi dokonce stane, že osobní data a ta firemní našich zákazníků ani nemůžu najít. Neporušuju tím něco? ;-D A proboha nemám zamykací šuplík. Mám ho dokoupit? ;-D Jinak hezky jste to vyřešil. Proč to dělat složitě, když to jde jednoduše, že?!

0 0
možnosti

D86a42v79i96d 89V69l17k

25. 5. 2018 9:28

Musíte zamykat Bohunko.Předpis je předpis;-)

1 0
možnosti

Přijde mi na tom stole ještě pořádek oproti mému. :-) Ale přijdou mi i tak bezpečnější a dostupnější, než toto mít někde v PC. ;-)

0 0
možnosti

D84a48v48i39d 98V68l69k

25. 5. 2018 9:28

Ovšem v tom případě už nemůžete najít ani ten stůl Petře;-D;-D

1 0
možnosti

Samozřejmě, že nezničí. Jenom v té mozajce všeho možného a hlavně nemožného proto, aby se zde dalo podnikat, už je toho nějak tak moc. Normální smrtelník už nemá šanci se v tom všem sám orientovat, nakonec, neorientují se v tom pořádně ani samy úřady a instituce, všechny nesmysly vyžadující. Pak mi nezbývá než si položit otázku - je to všechno nezbytně nutné a nebo záměr?

1 0
možnosti

D85a23v87i80d 92V53l89k

25. 5. 2018 8:44

Ono musí ti úředníci vykazovat Vladimíre činnost a tak vymýšlejí kraviny.

0 0
možnosti

..... Davide - ty máš na stole podobnej bordel, jako já ;-).Na nás si nějaký GDPR nepřijde, poněvadž ta ,,data" máme dokonale uchráněný i před sebou, natož před případnými rozvědčíky a zhola nic - natož ,,data" na něm v reálném čase nenajdem. ;-).

3 0
možnosti

D79a37v29i92d 41V43l56k

25. 5. 2018 6:54

Jojo ona vlastně každé GDPR porazí skleróza;-D

1 0
možnosti
Foto

Navrhuji, Davide, šalamounské řešení: podnikat v jiné zemi EU. Tam si totiž z těch všech nařízení velkou hlavu nedělají. Nebo ne všude si ji dělají. Kamarádka byla teď na stáži ve Francii a přijela celá v pohodě, jak jsou tam oni v pohodě. Jako droboučký příklad uvedu její návštěvu školního hřiště, které slouží i školce. Když se pídila, kde mají nějaký kryt na pískoviště - též jedno z nařízení - tak jí v klidu řekli, že žádné není potřeba, protože paní ředitelka každé ráno přijde a zkontroluje, jestli je pískoviště v pořádku. Jinak řečeno, když tam žádné psí hovínko není, je to v cajku. Na dotaz, jestli nevadí, že tam třeba můžou v noci načurat kočky, jen vrtěli hlavou, proč jsme u nás tak úzkostliví a jestli se těch nařízení nedržíme až moc striktně.:-)

5 0
možnosti

D35a60v57i15d 25V78l16k

25. 5. 2018 6:53

To my máme ještě z Rakouska Uherska.Z každé koniny uděláme megakoninu a pak jsme tzv. "Předposraní"

6 0
možnosti
Foto

Ty pokuty jsou nehorázné - nejhorší je zabavení celého majetku i se šuplaty. Já např. vůbec nevím, kde jsem evidovaná a kde už mě vyškrtli. (Ale osobní údaje snad ještě mám).

1 0
možnosti
Foto

Napadly mě dva likvidační scénáře. Můžeš třeba řešit GDPR tak intenzivně, že nestihneš pracovat. Nebo tě z toho řešení trefí šlak.;-D Ale jak píše dole Tomáš V., ono se to ošulí.

1 0
možnosti

D73a22v49i85d 93V15l39k

25. 5. 2018 6:52

v tom jsme mistři.

2 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,74
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik