Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mikulov a okoli milujuV Aj v Lednici jsme byli. Loďkou k minaretu jeli. Byli jsme i v nějaké hospodě na vídeňské jestli to bylo U Tlustých, to uz nepamatuju,je to cca 10 let nazpět. Zákusky na pohled vypadají velice krásně. Ale dle tvého hodnocení to byla jen navoněná bída,,že?:-)

1 0
možnosti
Foto

V těchto místech jsme strávili pár krásných dovolených. Přímo v Hlohovci máme přátele. Takže jste mě potěšil, ale chybí moje láska Janův hrad-Janohrad. Doufám, že to letos vyjde a zase tam vyrazíme, už kvůli Pepanovi který, chladí rychlé špunty už teďR^;-D

0 0
možnosti
Foto

R^moc pěkný cestoblog, Davidku! Hodně cestuj, ať se můžu kochat

0 0
možnosti
Foto

J41a13n61a 75M95a91j60o66v70á

10. 5. 2018 17:27

Nejhezci zamek je u nas...

0 0
možnosti
Foto

Díky Davide za pozvánku na naši krásnou Moravu. Lidé se pořád plahočí někde v cizině s igelitkou plnou konzerv a tady mají šanci ochutnat naše speciality, užít si krásné přírody a pokochat se památkami které ukazují, jak jsou naše moravské ručičky šikovné a jak i po tolika letech nás tato umělecká díla umí pohladit na duši.V

P.S. Apollo je také proslaveno letními nájezdy komárů, ale třeba si letos vyberou jinou destinaci.;-)

2 0
možnosti
DV

D60a36v88i91d 78V37l25k

10. 5. 2018 17:25

Jo, Komáři jsou v ceně:-)

0 0
možnosti
ŠM

a kde máš klíšťata???? No s tím Tlustým máš svatou pravdu, ale pořád se najdou tací, co mu to dají.....

pamatuju, když si jeho žena něco objednávala, vždycky se v telefonu ozvalo: Tadytlustálednice... no a na druhé straně se někdo spolehlivě zboural.....

0 0
možnosti
DV

D19a47v67i32d 37V53l94k

10. 5. 2018 8:06

Klíšťata,komáři samozřejmě jsou. Nevím kdy jsi byla u Tlustých naposledy, ale dneska tam má mega vývařovnu s obchodem s vlastními uzeninami. Vaří dobře, ale rýžuje a už to přehání. Lednice je malá hezká díra, kde berou lidi pár korun a bez zámku by to nebylo nic. Jenomže já letos fakt hleděl na skladbu turistů. Rakušáci Slováci tam byli vždycky,ale kolik tam bylo Číňanů, Španělů to jsem hleděl. Podnikatel je to v každém případě šikovný, to všechna čest.

0 0
možnosti
Foto

Karma.Ještě bych připojil informaci,že nedávno proběhla rekonstrukce jízdárny v hodnotě skoro pul miliardy.Z toho 409 milionu bylo zaplaceno z dotace "nenáviděné" EU.Celkem chápu,že jste tuto informaci vynechal.:-)Karma a ocenění v soutěži o "nejlepšího" blogera se získává jen pliváním na EU.....

0 2
možnosti
DV

D76a88v35i97d 58V44l50k

10. 5. 2018 7:10

Pane Bárto tohle si nezasloužím.Já jsem výrazně proevropský a nikdy jsem to neskrýval.Bývá mi tady nadáváno ,že jsem "prorežimní bloger" psal jsem jen to, co mi přišlo zajímavé. Jízdárny jsou opraveny s novou expozicí o koních a kočárek. Na druhou stranu bývalo v nich o milion procent zajímavější tropické akvárium Malawi, které milovaly všechny děti.Dnes tam nechodí skoro nikdo.

1 0
možnosti
Foto

R^Výborná reportáž - včetně osvěty! Fakt je, že ten den k výletům vyloženě sváděl a cíl Vašeho putování evidentně stál za to.

A těm zákuskům jste to pěkně a zaslouženě nandal. Taky tyhle zpotvořeniny znám, zvenčí radost, uvnitř smutek.:-)

1 0
možnosti
DV

D63a35v42i68d 64V22l85k

9. 5. 2018 21:28

Protože to flákají a chutná to jak polystyrén. Vsadím se, že když paní Zdeňka Ortová upeče buchtičku to je jiný kafe;-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-DKrásný netradiční report, ale taky jsem si říkala, kde máš to jídlo.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 37,41
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik